מעצרו הוארך שוב

התוקף בכניסה לסמינר פגע גם בילדה צעירה

השופטת, שגילתה היום כי העצור מבני ברק בחשד לתקיפת תלמידות סמינר פגע בעוד נערות ונשים, בהן אחת בגיל צעיר מאוד, החליטה לא להתחשב במצב משפחתו הנכה והאריכה שוב את מעצרו (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Lara Savage/Flash 90)

תושב בני ברק שנעצר בסוף השבוע האחרון בחשד כי פגע בנערות בכניסה לסמינר בעיר, יישאר בבית המעצר גם בחמשת הימים הבאים, לאחר שבית המשפט האריך היום (רביעי) שוב את מעצרו.

בדיון, שנערך בבית משפט השלום בתל אביב, גילה נציג המשטרה, גיא קלדרון, כי אם עד כה נודע על מקרה אחד בו החשוד ביצע את מעשיו החמורים, הרי ש"כרגע יש עוד שני מקרים שאנו יודעים עליהם, שהוא ביצע את אותם מעשים בקטינות אחרות", כשאחת מהן "בגיל צעיר מאוד".

פרקליטו של העצור, עו"ד יחיאל וינרוט, טען כי "מדובר במקרה מאוד מיוחד, גם מבחינת החשוד וגם מבחינת משפחתו, משום ש"אשתו של החשוד לא מסוגלת להתנייד לבדה, כאשר החשוד הוא זה שמביא אותה ממקום למקום בתוך הבית, וגם בתו לא מסוגלת להתנייד".

בנוסף, ציין עורך הדין: "החשוד מטופל על ידי פסיכיאטר פרטי, ונעשתה כנראה טעות בשיקול הדעת שניתן לו לצאת לבדו לרחוב. בנסיבות מיוחדות אלה אבקש לאפשר לחשוד לשהות בביתו; אני מכיר את המקרה מקרוב, ואני יכול לומר שכאשר הוא נמצא בביתו, ביחד עם בני משפחתו, לא נשקפת ממנו סכנה".

אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

וינרוט הדגיש: "אני לא מופיע כאן כעו"ד, שרק טובת החשוד כנגד עיניו. אני מודע לסיכונים, ואלמלא הייתי יודע שהמצב בו החשוד בביתו לא היה מסוכן, לא הייתי מציע אפשרות זו. מדובר במצב קשה מאוד גם מבחינת אשתו וגם מבחינת בתו". בשל כך, הוא ביקש "לקבוע תנאי שחרור הכוללים מעצר בית".

השופטת ענת יהב, ששמעה את טענות הצדדים, החליטה לקבל באופן חלקי את בקשת המשטרה, ולהאריך את מעצר החשוד בתקיפה עד ליום ראשון.

בנימוקיה, כתבה יהב בין היתר: "היחידה החוקרת ביצעה פעולות רבות אשר ביססו את החשד, ואף למעלה מכך. כעת ישנה אף עובדה חדשה נוספת, אשר לא היתה ידועה, והיא פגיעה בנערות ונשים נוספות".

"שמעתי את דברי הסניגור, ואכן מדובר במקרה מורכב וקשה", הבינה השופטת את טיעוניו של הסניגור, "לב בית המשפט בהחלט נכמר נוכח מצבו הנפשי והפיסי של החשוד. עיון בחוות הדעת הפסיכיאטרית, שנמצאת בתיק החקירה, מעלה גם את בעיותיו הרפואיות-נפשיות", אך בכל זאת, בשל מסוכנותו, קבעה כאמור כי לא ניתן להסתפק בחלופת מעצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר