ימנע בחירות?

ההצעה לנתניהו: תודה בשוחד - ונסדר לך חנינה מהנשיא

גורמים במערכת הפוליטית מקדמים הצעת חנינה לנתניהו, לפיו הוא יודה בחלק מהאישומים ויקבל חנינה מהנשיא. בתוך כך, יו"ר העבודה ח"כ עמיר פרץ, דחה הצעה לרוטציה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

רגע לפני הליכה לבחירות נוספות, ישנם גורמים במערכת הפוליטית המעוניינים בכינון ממשלה חדשה. לשם כך, הם מציעים הצעת חנינה לנתניה. גורמים אחרים, עדיין לא אמרו נואש ועדיין מנסים לסגור דיל עם מפלגת העבודה.

ימים ספורים טרם ההכרזה על בחירות בפעם השלישית ושבועיים לאחר הגשת כתב האישום נגד ראש הממשלה,מדווח הערב (רביעי) 'חדשות 12' על מתווה חנינה חדש של נתניהו.

לפי הדיווח, המתווה מדבר על כך שראש הממשלה יודה בחלק מהאישומים כנגדו, גם בהצעת השוחד ולאחר מכן נשיא המדינה יעניק לו חנינה.

כאשר המטרה בלתת חנינה בהסכמה רחבה לנתניהו, היא להוציא את כולם מרוצים. ובעקבות כך הוא יורחק מהחיים הפוליטיים ויכריז על פרישה.

הפרשן הפוליטי של '12', עמית סגל, כבר דיווח בעבר כי ההצעה הגיעה לפתחו של הנשיא ע"י אנשים בכירים ורמי דרג, הנשיא השיב - אך שתק ולא הביע האם הוא מאשר או מסרב.

בתוך כך, דפנה ליאל מדווחת, כי גורמים פוליטיים במחנה הימין, הגיעו בהצעה ליו"ר מפלגת 'העבודה', עמיר פרץ והציעו לו את מתווה הנשיא.

לפי המתווה הזה, עמיר פרץ, העומד בראש מפלגה של שישה מנדטים יקבל את ראשות הממשלה לאחר תקופה של חצי שנה בה יכהן נתניהו כראש ממשלה.

את הדיווח הזה הכחישו בתוקף במפלגת העבודה וגם בליכוד אמרו שלא שמעו על כזו הצעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר