אין גבול לציניות

ח"כ אביגדור ליברמן: "עשיתי הכל למנוע בחירות שלישיות"

ח"כ אביגדור ליברמן, הפוליטיקאי שגרר את מדינת ישראל לשנת הטלטלה שלא ידעה מעולם ומוביל אותה לבחירות שלישיות בתוך שנה בלבד, מצהיר: "עשיתי הכל בכדי למנוע בחירות שלישיות" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
צוחק על כולם. אביגדור ליברמן (צילום: פלאש 90)

ח"כ אביגדור ליברמן, הפוליטיקאי שגרר את מדינת ישראל לשנת הטלטלה שלא ידעה מעולם ומוביל אותה לבחירות שלישיות בתוך שנה בלבד, מצהיר: "עשיתי הכל בכדי למנוע בחירות שלישיות", ולמעשה הכריז על בחירות 2020.

בראיון ל'ידיעות אחרונות' הודיע ליברמן כי החליט שלא להצטרף לממשלה צרה: "השילוב של ממשלה צרה עם החלטות דרמטיות בתחומי הביטחון והכלכלה ‑ עשוי ליצור שסע וקיטוב גדול בציבור. ממשלה צרה זו ממשלת כישלון מוחלט, אמר. זו ממשלה של חיכוך תמידי".

ליברמן הוסיף כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר 'כחול לבן' בני גנץ לא הסכימו לממשלת אחדות למרות כל לחציו: "כל תקופת הניסיון להרכבת ממשלה נתניהו וגנץ עסקו במשחק האשמות. ניסיתי להפעיל עליהם לחץ אמיתי במטרה להקים בכל זאת ממשלת אחדות. בזמן שהמנדט היה בידי נתניהו ‑ שתקתי".

יו"ר 'ישראל ביתנו' טען: "בשבוע האחרון, כדי להפעיל לחץ על כחול לבן, רמזנו שיש סיכוי שנלך עם הגוש של נתניהו".

"לצערי", הוסיף ליברמן בשיחה עם העיתונאית סימה קדמון ב'ידיעות': "שניהם קיבלו החלטה אסטרטגית לא ללכת לאחדות, ולכן שתי המפלגות נושאות באחריות לעוד מערכת בחירות. בליל הבחירות הבטחנו שנהפוך כל אבן, שנשתדל למצות כל דרך ולהביא כל יוזמה שאפשר להעלות על הדעת. עשינו את זה. אנחנו באים בידיים נקיות. זה לא קשור למאמצים שלי ושל ישראל ביתנו להביא לאחדות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר