האזהרה של בנט

"מערכת בחירות תביא להחמצת הזדמנות מדינית וביטחונית"

שר הביטחון נפתלי בנט מזהיר כי: "מערכת בחירות פעם שלישית בעת הזו תביא, ככל הנראה, להחמצת הזדמנות מדינית וביטחונית בלתי חוזרת למדינת ישראל" (חדשות,פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
בנט והרמטכ"ל כוכבי (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

יו"ר 'הימין החדש', שר הביטחון נפתלי בנט, מזהיר הערב (מוצאי שבת) כי: "מערכת בחירות פעם שלישית בעת הזו תביא, ככל הנראה, להחמצת הזדמנות מדינית וביטחונית בלתי חוזרת למדינת ישראל".

לדבריו: "בארבע היממות שנותרו,‬ עלינו - כל משרתי הציבור האחראיים בישראל - לעשות הכל להקים ממשלה ולמנוע בחירות אלו". בנט הצהיר: "כך אעשה".

מוקדם יותר התבטא ח"כ עומר בר לב: "אני מנסה לעשות מהלך. להביא 60 חתימות שימליצו בפני הנשיא להטיל על יולי אדלשטיין להרכיב את הממשלה״. הוא הוסיף ואמר ש"להגיד לו אתה יו"ר הכנסת, הכול על הראש שלך. בגלל שהוא יו"ר הכנסת, אני לא נכנס למאבק הפנימי בליכוד.

"אני מאוד מקווה ומאמין שאם הנשיא יטיל עליו את זה, הוא יבחר את הבחירה הנכונה. צריך הרבה אומץ במפלגות השונות בשביל להבין שאולי זאת האפשרות היחידה שתמנע מאיתנו את הבחירות השלישיות – ולוותר על הרבה אגו".

בתגובה, נמסר מלשכת יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין: "יו"ר הכנסת יולי עושה בשבועות האחרונים מאמץ עילאי למנוע בחירות, ומנסה לתווך בין כל הצדדים במערכת הפוליטית, כפי שמכירים זאת מקרוב כל ראשי המפלגות.

"הדרך היחידה למנוע את הבחירות המיותרות והיקרות הללו היא באמצעות ממשלת אחדות עם רוטציה בין נתניהו לגנץ. נותרו ארבעה ימים כדי להתעשת ולעשות את הדבר הנכון היחיד למען מדינת ישראל ואזרחיה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר