שאוריד את הכיפה?

אריה דרעי מתחייב: לא נגיע לפשרות בנושאי הדת

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, מתחייב שלא להגיע לפשרות בנושאי דת ומדינה: "מה אתם רוצים? שאני אוריד את הכיפה בשביל זה? מה אתם רוצים?", והוסיף: איווט לא אנטישמי (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: פלאש 90)

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, מתחייב הערב (מוצ"ש) שלא להגיע לפשרות בנושאי דת ומדינה: "מה אתם רוצים? שאני אוריד את הכיפה בשביל זה? מה אתם רוצים?", והוסיף: אביגדור ליברמן לא אנטישמי.

"אגיד בכל הגילוי לב", פתח דרעי כשנשאל על פשרות בנושאי דת ומדינה, כדוגמת הגיוס והמרכולים: "אני מוכן לעשות המון פשרות פוליטיים, שקשורות לש"ס ולתנועה, פחות שרים ודרישות. אני לא יכול להתפשר על דברים שהם לא שייכים לי, השבת קודש לא שייכת לי, השבת שייכת לעם ישראל. מה אתם רוצים? שאני אוריד את הכיפה בשביל זה? מה אתם רוצים?".

דרעי תקף את חברו לשעבר אביגדור ליברמן: "לפני חצי שנה הכל היה על חוק הגיוס, רק נגמר הבחירות ונהיה שמונה תנאים, ביום שישי אני שומע עוד דרישות חדשות. הוא רוצה בנוסף לתיק הביטחון ותיק הקליטה, הוא רוצה את תיק הפנים וועדת הכספים. צריך לבדוק למה מ-2015 עשה הכל כדי להפיל את ממשלת הימין, צריך לבדוק למה, אני לא יודע".

"לא קרה שום דבר אישי", טען דרעי והוסיף: "בטח לא מבחינתי. אף פעם לא הסכמנו בהכל. ידעתי שהוא מייצג ציבור, ידענו למצוא את המאחד, הנציגים בשטח, אני והוא. אבל, לצערי הרב, בעיקר בחצי שנה האחרונה - הוא בהסתה נוראה הפך אותנו לשק החבטות של החברה הישראלית".

דרעי נשאל על ההתבטאות של ח"כ משה גפני, יו"ר 'דגל התורה', שהאשים את ליברמן באנטישמיות ואמר: "אני לא חושב שהוא אנטישמי, הוא יהודי גאה, יש לו זכויות, יש גבול, כמה שאני מלא עליו אני לא אגיד את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר