החשוד נעצר

בפעם השנייה היום: סוכל פיגוע במערת המכפלה

בפעם השנייה היום סיכלו לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל ניסיון דקירה במערת המכפלה בחברון. הלוחמים הצליחו להשתלט על המחבל ששלף את הסכין ולעצור אותו (בארץ)

(צילום: Gershon Elinson/Flash90)

חשוד פלסטיני הגיע הערב (ראשון) לאחת מעמדות הבידוק המאוישות על ידי לוחמי מג"ב במערת המכפלה, ככל הנראה מתוך רצון לבצע פיגוע דקירה.

הלוחמים שהבחינו שאחת מידיו מוסתרת באופן מחשיד בכיסו, החלו בבידוק במהלכו החשוד הוציא את ידו שאחזה בסכין ואיים על הלוחמים.

הלוחמים שכיוונו את נשקם לעברו הצליחו להשתלט עליו ללא ירי. אין נפגעים באירוע, והחשוד, קטין תושב חברון נעצר להמשך חקירת גורמי הביטחון.

הסכין (צילום: דוברות המשטרה)

ניסיון פיגוע נוסף היה הבוקר, אז הבחינו לוחמי מג"ב בחשודה שהגיעה לאחת מעמדות הביטחון במערת המכפלה שבחברון כשעל גבה ילקוט.

במהלך הבידוק שלפה החשודה סכין לעבר הלוחמים שכיוונו לעברה את נשקם. החשודה קראה לעברם "מגיע לכם למות. באתי להיות שהידה".

עם נשקים מכוונים לעברה הצליחו הלוחמים להביא לכך שהחשודה השליכה את הסכין. אל המקום הוזעקו כוחות נוספים של מג"ב במטרה לעצור את החשודה כשבשלב זה שלפה החשודה מברג.

הלוחמים הצליחו להשתלט על החשודה, תושבת חברון בת 17 ללא ביצוע ירי והיא הועברה להמשך חקירת גורמי הביטחון.

במשמר הגבול משבחים את ערנותם של הלוחמים שפועלים לסיכול טרור במתחם מערת המכפלה בחברון ומדגישים שלצד הפעילות לאבטחת המערה נעשות פעולות מבצעיות רבות במרחב העיר חברון לסיכול הטרור ולחיזוק הביטחון בגזרה.

'המואזין היהודי' של חברון (צילום: אריאל ליבא, כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר