מורדם ומונשם

ברק פגע בצעיר כבן 19 ופצע אותו קשות

מזג האוויר החורפי גורם לפציעה קשה, על פי הדיווח הראשוני, אדם נפגע קשה מפגיעת ברק בין רמת השופט לעין השופט. זו פגיעת הברק המסוכנת השנייה בחורף זה (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

שוב פגיעת ברק מסוכנת: בעבר פגיעת ברק מסוכנת בישראל הייתה דבר נדיר במיוחד, אך החורף הזה זה כבר קרה פעמיים. היום נפגע אדם מברק, על פי דיווח ראשוני, בין רמת השופט לעין השופט בדרום הכרמל. על פי הדיווח למקום הוזעק מטוס כדי לפנותו במהירות לבית החולים.

על פי הדיווח, מדובר בצעיר כבן 19 שמפונה במצב קשה לבית החולים רמב"ם בחיפה.

מבית החולים רמב"ם נמסר כי הצעיר טופל בחדר הלם. הוא כעת באמצע בדיקות C.T כדי לעמוד על חומרת הפגיעה. הצעיר מורדם ומונשם ומצבו מוגדר קשה.

כזכור, לפני כחודשיים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של אשר חזות, בחור בן 14, שנפגע מברק בעת ששהה יחד עם מספר מבני משפחתו בחוף הים בזיקים. אשר, נפצע באורח קשה ואיבד את הכרתו. הוא פונה למרכז הרפואי ברזילי באשקלון, שם נלחמו הרפואים על חייו - אך נאלצו לקבוע את מותו.

אחיו, איתמר חזות סיפר אז לכלי התקשורת מחוץ לבית החולים: "הם באו לצאת לכיוון היציאה ופגע ברק בכולם. הם הלכו בשורה, כולם עפו. איכשהו אחי הגדול עשה החייאה לאשתו, ראה שהיא לא בהכרה".

"תוך כדי שהוא מבצע לה החייאה הוא חזר לאחים הקטנים שלי, לעזור להם. בזמן הזה הוא קרא לאנשים לעזרה, הם הזמינו אמבולנס תוך כדי, ובזמן הזה הוא איכשהו מנסה לעזור להם עם יד משותקת, רגל משותקת ובלי כוח בגוף".

כזכור, פראמדיקית מד"א קרן סלבודניק, סיפרה: "בחוף היו 2 צעירים מחוסרי הכרה, ואחד בהכרה מעורפלת. צוות מד"א שהיה בסמוך למקום החל לבצע פעולות החייאה בשניים מהצעירים שהיו ללא דופק וללא נשימה, ולהעניק טיפול רפואי לפצוע נוסף בהכרה מעורפלת.

"מיד בהגיענו, יחד עם כוחות נוספים של מד"א, המשכנו בביצוע פעולות ההחייאה ובטיפול בפצועים. ליבו של אחד מהצעירים שב לפעום, וכעת אנו ממשיכים לבצע פעולות החייאה בצעיר אחד, ולהעניק טיפול רפואי מציל חיים לשני הנפגעים הנוספים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר