סוער במרכז הליכוד

אושר ביטול הפריימריז לרשימת הליכוד – בתווך קריאות בוז לסער

מרכז הליכוד התכנס בגני התערוכה בתל אביב והחליט על ביטול הפריימריז לרשימת המפלגה. סער שהגיע למקום התקבל בקריאות בוז מתומכיו של ראש הממשה (פוליטי, בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: דוברות גדעון סער. וידאו: מקור ראשון)

בשעה זו (ראשון) הסתיים כינוס מרכז הליכוד בגני התערוכה בתל אביב על מנת לדון בפריימריז של המפלגה. חבר הכנסת גדעון סער שהודיע כי יתמודד בפריימריז מול רה"מ נתניהו התקבל בקריאת אהדה לצד צעקות בוז מתומכי נתניהו.

בסיום האירוע הצביעו החברים על האפשרות לקיום פריימריז, והחליטו ברוב גדול על ביטול הפריימריז. הפריימריז יתקיימו רק במידה והכנסת תתפזר ביום רביעי, הרי שאז ייקבע מועד חדש לפריימריז.

למרות ההודעה, כי כלי התקשורת לא ייכנסו למקום בשל בקשתם של כמה חברי מרכז, עיתונאים רבים נוכחים באולם.

קרדיט: יהודה שלזינגר 'ישראל היום'

במהלך נאומו שנקטע שוב ושוב על ידי מתנגדיו אמר סער: "התמודדות דמוקרטית מחזקת את התנועה ולא מחלישה אותה. קיום ההתמודדות היא לא רק עמידה על זכותו של חבר תנועה להתמודד, היא חובה שחקוקה בחוקת הליכוד. מנסים להכפיש את מי שרוצים להתמודד". אמר סער.

עוד אמר סער: "לפני 55 שנה, אריאל שרון, מונה לשר בממשלתו הראשונה של יצחק שמיר. הוא התמודד במרכז תנועת חירות, מול יצחק שמיר, הוא הפסיד בהתמודדות, ולאחריה התנועה כולה התאחדה מאחוריו של יצחק שמיר, זאת הייתה התמודדות לגיטימית. למרות שהייתה מול ראש ממשלה מכהן‎". קריאות "ביבי, ביבי" נשמעו כל העת במהלך נאומו של סער.

ראש הממשלה נתניהו שהגיע למקום אמר: "אנחנו לא רוצים בחירות, אבל אם ייכפו עלינו בחירות, אנחנו ננצח ובגדול". דברי נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר