בועידת הציונות הדתית

גנץ התקבל במחיאות כפיים: "אתם האחים שלי"

יו"ר כחול לבן ח"כ ‎בני גנץ נאם בוועידת 'מקור ראשון' בירושלים והתקבל שם במפתיע במחיאות כפיים כשהוא מחלק שבחים רבים לציונות הדתית ומצהיר "אני מחליט בכחול לבן" (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: אבישג שאר ישוב. וידאו: מקור ראשון)

יו"ר כחול לבן ח"כ ‎בני גנץ נאם הערב (ראשון), בוועידת 'מקור ראשון' בירושלים וסיפק שורת כותרות. בפתח נאומו אמר: "נכנסתי לפוליטיקה מתוך זיהוי שבמקום להסתכל על חצי הכוס המלאה ועל ה-80 אחוז שאנחנו מסכימים עליהם אנחנו תקועים ב-20 אחוז שעליהם אנחנו בוחרים להתווכח".

באשר לכתב האישום נגד רה"מ נתניהו, אמר גנץ: "ההתנגדות לכל מעשי שחיתות אינה שייכת לצד מסוים. הדרישה למנהיגות נקיית כפיים חייבת להיות חלק מהסיפור המשותף של כולנו".

בקהל שאלו: "ומה עם ה-50 מיליון?" ובני גנץ השיב בסגנונו של ‎בנימין נתניהו: "אין חמישים מיליון ולא היו חמישים מיליון".

"בשלושת הימים שנותרו לנו מקווה שנצליח למנוע בחירות מיותרות, לא בספינים שיחזירו אותנו לאותו פלונטר. אעשה הכל מבלי לוותר על עקרונות היסוד שלי. אני מתייעץ עם שותפיי הקרובים מכחול לבן. אני מקבל את ההחלטות", אמר גנץ.

עוד אמר גנץ: "אין בי טיפת שמחה לאיד למצבו המשפטי של נתניהו. ידענו לקבל יחד החלטות קשות למען ישראל למרות זכויותיו, גם לפניו ישראל הייתה חזקה, ותהיה חזקה גם לאחר שיסיים את תפקידו".

"לא אלמן ישראל, כשניפטר מהשחיתות, וכשניגמל מהפילוג נדבר באופן ענייני על ה-80% המשותפים שלנו. נפעל יחד למען המטרה הגדולה מדינת ישראל",

בנאומו, גנץ העביר מסר לציונות הדתית: "לפני שבאתי לכאן אמרו לי שאעמוד כאן מול קהל שאינו קהל ביתי. אני לא עומד מול השבט שלי, אני נמצא פה עם האחים שלי, אני נמצא עם האחים עמם שירתתי. שאת המצוינים שבהם שלחתי למשימות אני עושה זאת בלי שום קשר לשאלה למי הצבעתם ולמי תצביעו אחים אנחנו", דברי גנץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר