צפו במפלים

תיעוד לא הגיוני: הצפות אדירות באשקלון

הגשמים האדירים שירדו הערב בעיר הדרומית - אשקלון, גרמו להצפות אדירות ובלתי נתפסות בעיר. צפו בתושבים נוסעים על סירות ובתושבים שלא מצליחים להיכנס לחנייה שלהם (ארץ)

(צילום: מתוך הסרטון)

ההצפות האדירות באשקלון, סיפקו הערב (ראשון), מראות הזויים שלא רואים כל יום, כוחות החירום עמלו קשה כדי לחלץ אנשים מהמצב.

ב'כבאות והצלה', מסרו כי "בשעה האחרונה במספר ארועים שונים חולצו 8 בני אדם, ביניהם ילדים ואשה הרה. בעקבות מזג האוויר הגשום וההצפות נתקעו מספר כלי רכב בשדרות יצחק רבין וברחוב האיילה ללא אפשרות להיחלץ בכוחות עצמם. צוות מתחנת אשקלון פעל לחילוצם. לא היו נפגעים".

בעיריית אשקלון אמרו הערב: "צוותים מטעם העירייה, ששהו בכוננות בשעות האחרונות בשל ההתראות למזג אוויר קיצוני, מטפלים בשעה האחרונה במספר מוקדים בהם אירעו הצפות בשל כמות הגשמים החריגה שירדה בעיר בפרק זמן קצר. כמו כן, נפתח חדר המצב בנוכחות ראש העיר, תומר גלאם וראשי המכלולים כולל תאגיד המים והחברה הכלכלית".

"נדגיש, כי במהלך היום, הוצבה משאבה ברחוב הנמר ובוצעה היערכות מקדימה. נוסיף כי על פי ההתראות, ייתכן שבר ענן נוסף שאמור להגיע לאזורנו ולגרום להצפות. התושבים מתבקשים להימנע מלהגיע, ככל הניתן, לאזורים המוצפים ולשמור על משנה זהירות בדרכים. כמו כן, המוקד העירוני פועל במתכונת מתוגברת ועל כל מפגע או הצפה יש לחייג 106 בכל שעה".

סרטון אלו מופצים ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר