צפו בתכנית

אלי הרצליך: החתונות זו הדרך לצאת החוצה

הזמר החסידי אלי הרצליך, משיק את אלבומו השני בראיון בתכנית 'המבקר' ב'כיכר השבת' ומסביר על הסיבות שהביאו אותו להקליט אלבומים ומדוע הוא שר בהברה חסידית (מגזין)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: אריאל ליבא)

הזמר החסידי, אלי הרצליך, השיק את אלבומו השני "הרצליך 2" בראיון בתכנית 'המבקר' ב'כיכר השבת' לצדו של המפיק והמנהל שלו, ישראל לובין.

הרצליך שמופיע מידי ערב כבר שנים רבות באולמי החתונות מספר על הדרך שעשה בשנים האחרונות גם אל אולפן ההקלטות, "כל אחד מתחיל מאיזו נקודה, אני התחלתי בעולם החתונות, עוד מהישיבה, משם אני נמצא ב"ה ושואב משם את הניסיון והשמחה לפרוץ החוצה. בשבילי החתונות הן הדרך לפרוץ החוצה", אומר הרצליך.

"הגיע ביקוש שאנשים רוצים לראות מופעים. אנשים רוצים מופע אומנותי. ברגע שלאומן יש הערכה וקול שאנשים אוהבים הקהל רוצה את זה. ולכן אנחנו עושים לו את מופע ההשקה בחנוכה", אומר לובין.

"אין כלל ברור, אנחנו מוציאים שיר ומכוונים לנקודה מסוימת אך אי אפשר לדעת לאן השירים ילכו", מספר הרצליך על בחירת השירים. לובין לעומת זאת סבור כי הדברים יותר מכוונים, "בגלל שעשינו את הדרך הקשה בגלל שהתחלנו לאט לאט כשאנחנו אוספים את החומר אנחנו כבר יודעים מה מדבר לקהל ואנחנו יודעים מה הולך גם לרדיו".

"יש ציבור שרוצה את הרוק החסידי הישן וצמא לו. אנחנו יודעים שאנשים מחכים לזה", אומר הרצליך על בחירת שירי הרוק באלבום.

הרצליך מסביר מדוע בחר לשיר כמה מהשירים בהברה חסידית מלאה והאם הוא חושש שהקהל יסתכל על זה כהצגה, וכיצד השיג הרצליך את השיר שהלחין לו אלי פרידמן.

צפו בראיון המלא:

השירים המלאים מפינת המסננת:

האחים ברונר - הדור נאה

עידן בקשי - בוא תכיר את אבא

שולי רנד - אל תסתכלי אחורה

ניסים בלאק - 8 להבות

ארי גולדוואג - בשביל האור

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר