תעלומה בכביש 4

נהג נהרג בהתנגשות, אך נמצא דקור ברכבו

תאונה קשה במיוחד לפנות בוקר בכביש 4 לכיוון צפון הביאה להתלקחות הרכב ממנו חולץ גבר כשהוא פצוע אנושות אך גם דקור בגופו. הוא נפטר בביה"ח וחקירת משטרה נפתחה (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

לפנות בוקר סמוך לשעה 04:26 רכב התנגש בחלקה האחורי של משאית ועלה באש, בכביש 4 סמוך למחלף הדרים לכיוון צפון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ומפנים לבי"ח מאיר גבר כבן 30 במצב אנוש עם חבלה רב מערכתית, תוך פעולות החייאה אך בבית החולים מאיר בכפר סבא, נאלצו לקבוע את מותו.

פאראמדיק מד"א אוהד ביין וחובש במד"א גנדי בובקוב סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו רכב פרטי מעוך שעולה באש לאחר שהתנגש בחלקה האחורי של משאית, אנשים שהיו עדים לתאונה הספיקו לחלץ מהרכב לפני שנשרף כליל, גבר כבן 30 מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם חבלה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו תוך פעולות החייאה לבית החולים, כשמצבו קריטי. נהג המשאית גבר כבן 50 נבדק ולא נזקק לפינוי."

אך מתברר כי התאונה לא הייתה הגורם היחיד שהביא למותו מהמשטרה נמסר כי מבדיקה ראשונית של שוטרים שהגיעו למקום אותר הגבר לכוד ברכב, כשהוא דקור בגופו ורכבו פגע במשאית שנסעה לפני בכביש. נסיבות האירוע נבדקות על ידי המשטרה.

כביש 4 צומת הדרים אף נחסם הבוקר לתנועה בשני הכיוונים בעקבות התאונה ורק לאחר כשעה הוא נפתח בחזרה לתנועה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר