טור דעה

ליברמן, מה אתה רוצה?! // הרב ישראל גליס

אני מציע לנציגי הציבור שכביכול מייצגים אותנו, לא לנהל מלחמה נגד ליברמן, הוא לא לפיד שאכול שנאה מבטן ומלידה, נגד כל דבר שביהדות. עדיף לעבוד בשטח ולהשקיע את כל המאמצים להביא מצביעים (דעות)

הרב ישראל גליס | כיכר השבת |
אביגדור ליברמן (צילום: Hadas Parush/Flash90)

למה ליברמן התפרץ הבוקר? מה קרה למערכת היחסים האדוקה בין נתניהו וליברמן, שגם האמין בו בזמנו ונתן לו את משרד הביטחון, שדרך אגב לא עשה שם כלום [אתם זוכרים את ההבטחה שלו לחסל את הנייה...].

מה קרה למערכת היחסים המיוחדת בין ליברמן ודרעי? תמצאו הרבה תשובות וניתוחים שונים, מוצלחים יותר ומוצלחים פחות.

נחזור אחורה קצת. ליברמן עלה ממולדובה והיה שומר בארים ועוד עבודות מהסוג הזה, בשפה העברית "בריון". אחר כך הוא התקדם בחיים הפוליטיים, והגיע לאן שהגיע.

אין לו משהו ברור נגד היהדות, כל האמרות שלו והסיסמאות שלו, על תחבורה ציבורית, גיור משוחרר, גיוס בני ישיבות ועוד... הם כדי שהאוכלוסייה שהוא מייצג יצביעו בשבילו, חלקם הגדול ספק גויים ספק יהודים, ואין להם מקום במפלגות אחרות.

הוא משיחי שגר בהתנחלות נוקדים, שטח שכביכול שייך לערבים.

האם באמת יש לו משהו נגד משיחיים וחרדים? הוא שאל את גפני ומקלב, 'למה אתם מכנים אותי אנטישמי?', והם הופתעו ונשארו בלי תשובה.

מה באמת יש לליברמן על הלב?

לדעתי, ראש הממשלה בגד בו. הוא חימם את היחסים עם פוטין עם השר זאב אלקין, שגם עלה מרוסיה ונוסע צמוד לראש הממשלה לתרגם את השיחות, והוא איש סוד לראש הממשלה בעוד ליברמן נשאר כאן.

נתניהו מנהל שיחות ביטחוניות ומדיניות, כשליברמן כאן, יושב ועיניו כלות.

אנחנו, החרדים והמשיחיים, סרח עודף בכל העניין. ליברמן קיבל מתנה את ראשות עיריית ירושלים, כתב אות בספר תורה בביתו של הגר"ח קנייבסקי שליט"א ועשה דברים רבים בקשר שלו עם החרדים.

ליברמן הוא טיפוס נקמן, ומי שלא מתיישר עם הקו שלו נעלם ביום בהיר מקרבתו.

אני מציע לנציגי הציבור שכביכול מייצגים אותנו לא לנהל מלחמה נגד ליברמן, הוא לא לפיד שאכול שנאה מבטן ומלידה, נגד כל דבר שביהדות.

האיש לא מתכוון אלינו. יש משהו מסתורי במה שעשה נתניהו לליברמן וזה יתגלה עוד ביום בהיר, ומעניין שהעיתונאים עוד לא עלו על זה.

אם נכנסים למערכת בחירות, עדיף לעבוד בשטח ולהשקיע את כל המאמצים להביא מצביעים שאולי ובטוח לא ילכו להצביע, ולא לנהל מערכת השמצות והפחדות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר