רגע לפני פיזור הכנסת

נתניהו מאשים את 'כחול לבן': "כפו עלינו בחירות חדשות"

בזמן הדיון במליאה על הצעת החוק לפיזור הכנסת, תוקף שוב ראש הממשלה את כחול לבן, מספר על כשלונותיהם ומבטיח לנצח • נתניהו שקל להצהיר כי יוותר על החסינות, ולהעביר אחריות לגנץ (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות)

בזמן הדיון במליאה על הצעת החוק לפיזור הכנסת, ראש הממשלה בנימין נתניהו תוקף בסרטון חדש שפרסם כי "בשעות האחרונות כחול לבן עושים מבול של ספינים".

"הם רוצים להסתיר את העובדה שהם עשו הכל כדי להימנע מהקמת ממשלת אחדות לאומית רחבה שהייתה מספחת את בקעת הירדן, מחילה את הריבונות הישראלית על היישובים ביו"ש. הם ניסו לעשות הכל כדי להקים ממשלת מיעוט עם תומכי הטרור איימן עודה ואחמד טיבי וגם בזה הם נכשלו".

נתניהו האשים: "הם כפו עלינו בחירות חדשות. זה מיותר וכדי למנוע שזה יחזור על עצמו עוד פעם יש רק דבר אחד לעשות וזה לנצח ולנצח בגדול - וזה מה שנעשה".

מ'כחול לבן' נמסר בתגובה: "תשמור קצת שקרים גם לקמפיין".

לפני כן דווח כי נתניהו מקיים התייעצויות במטרה להודיע ברגע האחרון כי הוא מוותר על החסינות, ובכך להעביר את הגלגל לבני גנץ, שייאלץ להכריע בין הסכמה לממשלת אחדות לבין בחירות שלישיות.

מהליכוד נמסר בהמשך לפרסום כי "כחול לבן בבולמוס של ספינים, אחרי שהכשילו בכל דרך אפשרית ממשלת אחדות ונכשלו בהקמת ממשלת מיעוט עם אחמד טיבי ואיימן עודה. נותרו עוד כמה שעות. אם כחול לבן יסכימו להחיל את הריבונות על בקעת הירדן והיישובים ביהודה ושומרון, ניתן להקים ממשלה מיד ולמנוע בחירות".

ח"כ מיקי זוהר אמר כי "בכחול לבן יודעים היטב שוויתור על בקשת החסינות משמעו סופו של עידן נתניהו. לכן אני קורא שוב לראש הממשלה: הגש את בקשת החסינות וכך נקבל אותך רגוע ושקט לעבודתך למען אזרחי ישראל ונמנע מהתקשורת ומהשמאל את החגיגות על חשבוננו. אין לי ספק שתוכיח את חפותך מיד בתום כהונתך".

בסרטון אתמול קרא בני גנץ לראש הממשלה: "נתניהו, תודיע כפי שהבטחת לפני הבחירות הקודמות - שלא תסתתר מאחורי החסינות הפרלמנטרית ותלך להגן על חפותך בבית המשפט".

"יש לך את הזכות המלאה להגן על עצמך, אבל אסור להפוך את הכנסת לעיר מקלט. עשה זאת כדי שנוכל למצוא פתרון ולהרכיב ממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר