לסחוף קולות?

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביטל את פתיחת הקמפיין ב'הר המור'

לאחר הדיווח כי ראש הממשלה בנימין נתניהו עתיד לפתוח את קמפיין הבחירות שלו לראשות הליכוד ולראשות הממשלה בישיבת 'הר המור' של הזרם החרד"לי, בשעה האחרונה ביטל נתניהו את הביקור (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מוקדם יותר היום דווח כי מחר (חמישי), ייפתח ראש הממשלה, בנימין נתניהו את קמפיין הבחירות שלו בישיבה החרד"לית - 'הר המור', בשעה האחרונה דווח כי הביקור המתוכן - התבטל.

העיתונאי עקיבא נוביק, דיווח היום, כי ראש הממשלה מתכנן לפתוח את קמפיין הבחירות דווקא במעוז החרד"לי של הציונות הדתית, אצל הרב צבי טאו.

הפרשנים העריכו, כי מטרת הפתיחה דווקא במקום הזה, היה לאור העובדה שרבים מהזרם החרד"לי החליטו בבחירות האחרונות להצביע עבור רשימת 'יהדות התורה'.

לפי הדיווחים, נתניהו שאף להעביר אליו את הקולות של הציבור הזה וגם קולות של שאר הציונות הדתית על ידי פתיחת הקמפיין ב'הר המור'.

העיתונאי יאיר שרקי אף צייץ על הביקור וטען: כי "לא בטוח שזה פתיחת קמפיין הבחירות לכנסת אלא אולי הקמפיין לפריימריז בליכוד. אחד מהעסקנים המזוהים עם הר המור הוא מרדכי בניטה, שעומד בראש קבוצת מתפקדים גדולה בליכוד והיה מקורב לגדעון סער. הביקור הזה נועד גם ללחוץ עליו להעביר את מתפקידו לנתניהו".

כאמור, מסיבה שאיננה ברורה, החליט ראש הממשלה לגנוז את ביקורו ב'הר המור' ולעת עתה לא דווח על מיקום אחר בו יפתח את הקמפיין שלו לראשות הליכוד ולראשות הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר