'סוגרים שבוע' • צפו

ישראל בשפל: השר אלי כהן, ח"כ בן צור והעורכים החרדיים

השר אלי כהן על איווט שגרר לבחירות; ח"כ בן צור מסביר את הנאמנות לביבי; פאנל מיוחד עם עורכי העיתונים; הרב גליס על סיום הש"ס; החזאי הבכיר על מכת הברקים והזמר ששוחרר מהכלא (חרדים)

סוגרים שבוע | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: אריאל ליבא)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "סוגרים שבוע" - המוגשת ביום חמישי מדי שבוע, על ידי ישי כהן.

אורחים באולפן

שר הכלכלה אלי כהן, בראיון תוקפני נגד יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן שגרר את ישראל לבחירות שלישיות, מתייחס לעובדה ההיסטורית של ראש ממשלת ישראל תחת כתב אישום ועונה על השאלה האם תומך בחסינות עבורו ומדבר על כוונת יו"ר מפלגתו משה כחלון לפרוש מהפוליטיקה. וגם: חתימתו נגד ייבוא בשר חזיר לישראל.

פאנל מיוחד עם עורכי העיתונים החרדיים: עורך 'בקהילה' שלמה קוק; עורך 'משפחה' יוסי אליטוב ועורך 'מרכז העניינים' יצחק נחשוני, על הנאמנות של הסיעות החרדיות לבנימין נתניהו והחרדים שמעריצים אותו, התמונה המשותפת של משה גפני ואיווט ליברמן ועל השאלה: האם החרדים צריכים לחשוש מתוצאות הבחירות?

ח"כ יואב בן צור, יו"ר סיעת ש"ס, על הבושה שחשים הפוליטיקאים אחרי פיזור הכנסת, השאיפות של ש"ס, הנאמנות לראש הממשלה בנימין נתניהו ו...מדוע לא מחרימים את ליברמן?

איש ירושלים, הרב ישראל גליס, על סיום הש"ס הראשון שנערך בשכונת מאה שערים, ומי באמת לומד את 'הדף היומי' - 'בעלי בתים' או אברכים?

מנהל השירות המטאורולוגי ניר סתיו, מסביר באולפן כיצד נולדים הברקים ואיך אפשר להימנע מפגיעתם, לאחר שאזרח נהרג וחייל צה"ל נפצע קשה מפגיעה ישירה, ונדירה, בחודשיים האחרונים.

לאחר שנעצר בלונדון בחשד להברחת גת ושוחרר, הצהיר שלא ינסה להבריח שוב את העלים אך נעצר שוב באוסלו ולאחר שבועות שוחרר - הזמר החרדי אלירן דרעי מדבר לראשונה, בראיון באולפן.

'סוגרים שבוע עם ישי כהן', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב"כיכר השבת". מפיק: איציק אוחנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר