"חלאס"

צפו: העימות החריף בין הח"כים הערבים ליו"ר הכנסת אדלשטיין

לאחר ניסיון הפרובוקציה במליאת הכנסת, טיבי וזנדברג תקפו בבוטות את יו"ר הכנסת: "מי אתה בכלל? נמאס ממך!". אדלשטיין בתגובה: "מהמחזות הגרועים שראית". צפו (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: שידורי ערוץ הכנסת)

רגע לפני ההצבעה אמש (רביעי) על הצעות החוק לקביעת מועד הבחירות לכנסת ה-23 יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין סיכל פרובוקציה שחברי הרשימה המשותפת ביקשו לבצע במליאה.

אדלשטיין הבחין שח"כ אחמד טיבי מחלק לחברי סיעתו דפים עליהם כתובים מספרים בגדול, מתוך כוונה ככל הנראה להניף אותם בעת ההצבעה.

יו"ר הכנסת נזף בטיבי ובח"כים של הרשימה המשותפת על הפרובוקציה המתוכננת ועל התנהלותם הבעייתית שמשכה זמן רב בדיוני הוועדה המיוחדת. "הדברים שקרו היום, ולא לכל הדברים הציבור מודע, אלה מהמחזות הגרועים ביותר שראיתי כאן ב-23 שנים שאני בכנסת. אני מבקש מכם (להפסיק) עם כל הפלקטים שלכם", אמר אדלשטיין.

טיבי זעם ותקף את אדלשטיין: "לא בסמכותך להתערב בעבודת הרשימה המשותפת. דיברת על הוועדה. אני ביקשתי הסתייגות על הרס משפחות. אתם אמורים לגלות אמפתיה, לא להעיר ולנזוף בנו".

בתגובה השיב אדלשטיין: "ולכן מותר לעבור על תקנון הכנסת במליאה? אין לך שום בעיה בהבנת הנקרא ובהבנת הנשמע. דיברתי על כך שלא כדאי להוסיף על דברים שכבר קרו היום".

טיבי המשיך: "אנחנו לא ניתן לך להתנהל נגדנו בעונש קולקטיבי. אל תעשה את זה עוד פעם ואל תטיף לנו מוסר. אנחנו מבינים בפרלמנטריזם לא פחות ממך".

ח"כ איימן עודה קרא ליו"ר הכנסת: "חלאס!", וזה השיב בסרקזם: "חלאס זה ביטוי פרלמנטרי מאוד מכובד מפי חבר כנסת. כל הכבוד ח"כ איימן עודה".

עם זאת, הבוטה מכולם היתה ח"כ תמר זנדברג ממרצ. "מי שואל אותך? נמאס ממך!", תקפה בבוטות. לאחר מכן זנדברג נאמה מהדוכן והמשיכה לתקוף את אדלשטיין ואת הליכוד. "הטפת המוסר הצבועה שלך זה פשוט היה שיאו של שתי כנסות כבר של מופע של צדקנות, התנשאות וניתוק, שהיה צריך להגיע לסופו מזמן", אמרה.

"זה אקורד סיום מביש של שתי כנסות שבהן הגישה הזאת שאתה הפגנת כאן היה שיא של מה שהובלתם כאן במשך שתי כנסות. לכן טוב מאוד שיוצאים לבחירות. לא חבל, ולא עצוב. נכון, משבר חריף. אבל להמשיך בהתנהלות הזאת זה משבר חריף אפילו יותר. נצא הלילה לבחירות ונחזור כשכל הגישה הזאת המתנשאת, המסיתה, הגזענית, המנותקת תבוא סופסוף לידי סיום", אמרה זנדברג.

את השיח סיים יו"ר הכנסת אדלשטיין ואמר: "הכנסת היתה קצרה, אבל שיאים נשברים בה יומיום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר