ממשיך להסית

ליברמן: "אני קו ההגנה היחיד מסחיטת החרדים"

יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן לא מניח לציבור החרדי, וממשיך להסית נגדו, כחלק מקמפיין הבחירות החדשות, תוך שהוא אומר: "זה לא שאני לא פוסל את החרדים..." (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ליברמן (צילום מסך: מתוך 'חדשות 12')

יו"ר 'ישראל ביתנו' מעריך הערב (מוצ"ש) כי בתום סבב הבחירות השלישי, הגושים יתנפצו, והמשיך להסית נגד החרדים.
"הוכחנו שאנחנו קו הגנה יחידי מפני סחיטה של החרדים מצד ימין, ומפני ה'גיס החמישי' מצד שמאל", אמר ח"כ אביגדור ליברמן לתכנית 'פגוש את העיתונות'.

תחילה טען איווט בעניין הגושים, כי "נציגי המפלגות החרדיות אמרו שהחזירו את החוב לנתניהו, ולא יהיו יותר בלוק...", ובהמשך האשים שוב את ראשי הליכוד וכחול לבן בהליכה לבחירות.

"אנחנו הראשונים שאמרנו לליכוד וכחול לבן: יש לכם 65 מנדטים, תקימו ממשלה ותקבלו אותנו כבונוס", טען ליברמן, "שניהם לא רצו ממשלת אחדות. שתי המפלגות האלו אשמות. אנחנו לא רצינו בחירות. ההסכמה היחידה ביניהן היא להגדיל את מימון המפלגות".

באשר לסקרים, המוכיחים כי לפחות שליש מהציבור רואים אותו כאשם המרכזי בהליכה לסבב בחירות נוסף, אמר ליברמן: "אלה שלא רוצים אותי, כל אלה שהצביעו לליכוד, לסמוטריץ' ולחרדים, מטבע הדברים הם שמים את האשם על מי שהם לא אוהבים. הם יגידו על כל דבר שליברמן אשם".

בסיום דבריו אמר איווט: "זה לא שאני לא פוסל את החרדים, אבל יש לי הרבה נגד כפייה דתית. אני עוקב בחרדה אחרי הקשר בין כחול לבן לחרדים, והם יוצאים מגדרם לרצות את החרדים".

"אנחנו קו ההגנה היחידי מפני הסחיטה של החרדים", הדגיש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר