המקובל הבטיח. צפו

הרב שריקי לנתניהו: "הקדוש ברוך הוא המליך אותך לתמיד"

הרב נתנאל שריקי, המוכר כ'מקובל מנתיבות', אמר בכנס תמיכה בפריימריז של נתניהו מול סער, בנוכחות נתניהו: "צריך אותך בהנהגה, כי ראינו את האהבה שלך ללומדי התורה". צפו (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
נתניהו והרב שריקי, הערב (צילום: יורם קקון)

12 ימים לפריימריז בליכוד, וראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב (מוצ"ש) לכינוס תמיכה במועמדותו מול גדעון סער, בעיר בית שמש, במהלכה זכה לתמיכת המקובל הרב נתנאל שריקי.

בכינוס, שנערך בביתה של ח"כ קטי שטרית (הליכוד), השתתפו חוץ מהמקובל מנתיבות, גם שר החוץ ישראל כץ, שרת התרבות מירי רגב, ח"כ ניר ברקת, ראשי ערים, ראשי סניפים ופעילים מרכזיים בתנועה.

בין הנואמים בכנס היה גם המקובל, שפנה לנתניהו ואמר: "מר בנימין היקר, תדע לך דבר אחד: אני רואה יום יום כמה אנשים אוהבים אותך וכמה רוצים להיות לידך. יש לך צוות נהדר ברוך השם, כל האנשים שנמצאים סביבך"

"בתורה כתוב 'ותקרא שמו בן אוני', ויעקב קרא לו בנימין, שזה 'בן ימין'. זאת אומרת שהיסוד שלך הוא מהימין...", הוסיף הרב שריקי.

ח"כ קטי שטרית, המארחת

בהמשך דבריו הבטיח המקובל כי נתניהו ינצח את סער בפריימריז. "אגיד דבר אחד: אנחנו נמצאים ברוך ה' במערכת חשובה מאוד, חשובה לתורה ולעם ישראל, הנושא של אחדות חשוב, חשוב בוודאי לתמוך בו. אני אישית יודע מפורש", הצהיר הרב שריקי, "שבעזרת השם אתה תנצח בקלות, אבל אל לנו להיות שאננים. אני אומר את זה לכולם, שאל לנו להיות שאננים".

"ראינו בפרשה שעשיו גם הוא בא ליעקב אבינו, שכל כך אהב את הקדוש ברוך הוא, ויעקב שלח מתנות וכו', וכשבא אליו עשיו כתוב 'ויחבקהו וישקהו', רשום שהצוואר של יעקב נהיה לשיש. הקדוש ברוך הוא יעזור לך, שכל מי שירצה להרע לך, שהקדוש ברוך הוא ישמור עליך".

המקובל הבטיח שוב: "ראינו את זה ב"ה בעבר, ונראה את זה גם בעתיד. הקדוש ברוך הוא ימליך אותך לתמיד, כמו שאמר לך הרבי מלובביץ'... מאחלים לך בהצלחה בכל מעשי ידיך. צריך אותך בהנהגה, רואים את הפעולות שלך ואת הדברים למען לומדי התורה, את האהבה שלך למען לומדי התורה, אני מדבר עם אריה דרעי על זה".

"תודה רבה להשם יתברך ששם אותך, ואני מתפלל בעזרת השם שתהיה עד ביאת משיח", סיים הרב שריקי את דבריו הנלהבים למען נתניהו, וזכה לתשואות.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר