בְּחַיֵּיהֶם וּבְמוֹתָם לֹא נִפְרָדוּ

האב השכול התמוטט ונפטר, בתוך ה'שבעה' על בנו הפעוט

אביו של ישראל וייס ז"ל, התינוק שאיבד את הכרתו בבית המטפלת ונפטר, התמוטט בשעה שישב עליו 'שבעה' • מאמצי ההחייאה נכשלו, ומותו של האב, הרב יצחק מאיר, נקבע - 3 ימים אחרי בנו (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הרב יצחק וייס ז"ל (צילום: שאטרסטוק, יוני אייזנשטיין)

בְּחַיֵּיהֶם וּבְמוֹתָם לֹא נִפְרָדוּ: האברך הרב יצחק מאיר וייס ז"ל, ששיכל ביום חמישי האחרון את בנו ישראל, איבד היום (ראשון) את ההכרה במהלך השבעה, התמוטט ונפטר.

כוחות ההצלה שהגיעו למקום, ביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות, אך בסופו של דבר נכשלו ונאלצו לקבוע את מותו של האב השכול, שלושה ימים אחרי בנו.

הרב וייס היה חתנו של משגיח ישיבת אורחות תורה הרב ויסבלום. תושב שיכון ג' בעיר בני ברק, בוגר ישיבת מיר ברכפלד ששימש את מרן הגרנ"צ פינקל זצ"ל במשך שנים רבות.

אחרי שנישא לרעייתו, המתינו במשך 3 שנים להולדת בנם הבכור, שנקרא בשם ישראל. ביום חמישי האחרון, נפטר הבן - והיום התמוטט האבא ונפטר.

הכוחות שהוזעקו לערוך החייאה (לא קרדיט)

לאחר התמוטטות הילד הקטן, נמסר מהמשטרה כי "במוקד 100 של משטרת ישראל התקבל דיווח בגין פעוט כבן חצי שנה שנמצא מחוסר הכרה בדירה בבני ברק. הפעוט פונה, כשהוא במצב קשה, לקבלת טיפול רפואי בביה"ח מעייני הישועה, שם נקבע מותו. שוטרים הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות המקרה".

אושי שלומוביץ - יו"ר ארגון הצלה ואח בכיר במיון ילדים של ביה"ח מעייני הישועה: "כשהגעתי למקום מצאתי תינוק כבן חצי שנה מחוסר הכרה כשהוא ללא דופק ונשימה. ביצעתי פעולות החייאה מתקדמות שנמשכו במהלך פינוי הפעוט על ידי אמבולנס הצלה לבית החולים מעייני הישועה, שם מבצעים כעת הרופאים פעולות נמרצות בניסיון להציל את חייו".

אהרון לרר ואבי וילמן חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "ביצענו פעולות החייאה על הפעוט שאיבד את ההכרה בבית המטפלת. לאחר מכן הוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים מעייני הישועה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר