המפלגה החמישית

אחרי שנזרקה: ציפי לבני תצטרף לכחול לבן?

ציפי לבני, לשעבר מבכירות הפוליטיקאיות בישראל, תעשה את דרכה חזרה למערכת הפוליטית - הפעם דרך מפלגת כחול לבן? • "היא מוכנה לחזור לחיים הפוליטיים במלוא העוצמה" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Flash90)

האם ציפי לבני תחזור לזירה הפוליטית? לפי דיווח בישראל היום, הח"כית לשעבר, שהייתה מבכירות הפוליטיקאיות בישראל, מחפשת את דרכה במפלגת כחול לבן.

בסביבתה של לבני נאמר לעיתון כי כי היא מוכנה ורוצה לחזור לחיים הפוליטיים במלוא העוצמה ובעקבות מערכות הבחירות השלישית, היא רואה בכחול לבן מפלגה בעל פוטנציאל להשתלב בה.

ח"כיות בכחול לבן מתלוננות על מיעוט הנשים ברשימה, ועל העובדה כי רק חברות הכנסת מיקי חיימוביץ' ואורנה ברביבאי נמצאות בעשירייה הפותחת של המפלגה.

לבני נזרקת מהשותפות ב'עבודה' (צילום: מפלגת העבודה)

לטענתן, הובטח להן כי לקראת מערכת הבחירות הנוכחית, הנשים במפלגה תשודרגנה, ואחת מהן התייחסה בשיחה עם 'ישראל היום' לנושא, ולשאלת הצטרפותה של לבני למפלגה.

"אחרי האיחוד בין חוסן לישראל ליש עתיד ולתל"ם נאמר לנו כי הדברים נעשו בזריזות כי לא הייתה ברירה ושמעמדנו ישודרג ואנחנו מצפות שזה יקרה. כעת, בין הבחירות זה זמן טוב", סיפרה ח"כית ל"ישראל היום".

לדבריה,"אומנם הח"כיות בכחול לבן החליטו במשותף שאם יביאו אישה מבחוץ לעשירייה נקבל אותה בזרועות פתוחות. בזמנו דובר על אורלי לוי. אבל עכשיו לשמוע שציפי לבני מחזרת אחרי כחול לבן, אני מתקשה להאמין שבני (גנץ) יסכים להכניס את האופורטוניסטית. אופתע אם הוא לא יסרב לה בנימוס".

ציפי לבני הגיבה לעיתונאית ישראל היום: "לא נודע לך כזה דבר כי זו איננה אמת, אינך יכולה לפרסם ידיעה כזאת ואם תפרסמי זה יהיה מתוך ידיעה שלך שהפרסום אינו נכון על כל המשתמע מכך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר