"קם גוש החרדים-גנץ"

איווט בלחץ: "דיל בין כחול לבן והחרדים להקמת קואליציה"

כפי שהתרגלנו מהבחירות האחרונות, ההסתה של איווט ליברמן נגד הציבור החרדי - נמשכת במלוא עוזה, ולאף אחד לא אכפת. עכשיו הוא מאשים שיש דיל בין החרדים למפלגת 'כחול לבן' (אקטואליה)

איווט ליברמן (צילום: פלאש 90)

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, משדר לחץ בחשבון הפייסבוק שלו וטוען כי יש דיל סגור עם החרדים להקמת קואליציה אחרי הבחירות.

לטענת ליברמן, "דברי 'ההספד' של הח"כים החרדים על נתניהו ביום פיזור הכנסת ולאחר מכן, וחילופי השבחים בין כחול לבן למפלגות החרדיות לא מותירים מקום לספק - יש דיל סגור ביניהן להקמת קואליציה לאחר הבחירות הבאות".

איווט מוסיף וכותב כי "הסימנים לכך נראו באופן ברור בחודשים האחרונים, כאשר ראשי כחול לבן יצאו מגדרם כדי לשמור על משה גפני כיו"ר ועדת הכספים, ותמכו ללא סייג בהעברת כספים קואליציונים למוסדות של ש"ס ויהדות התורה, בניגוד לעמדת 'ישראל ביתנו'.

"לזה נוסיף את דבריהם של ח"כ יעקב אשר מיהדות התורה: 'גנץ הוא שותף פוליטי ראוי', ודרעי ברדיו קול חי: 'כחול לבן היו מוכנים לתת לנו הכל'".

איווט מוסיף וכותב: "אבל העדות המובהקת לכך שגוש החרדים-נתניהו התפרק וקם גוש החרדים-גנץ היא ההצהרה מאתמול של כחול לבן שצוטטה על ידי יובל קרני בידיעות אחרונות: 'לא ננהל קמפיין אנטי חרדי... ננהל מו"מ עם החרדים תוך כדי הקמפיין', ודבריו של ח"כ אלעזר שטרן ברדיו ירושלים: 'המילה חילונית הייתה נכונה לאותו זמן... זה היה נכון בתוך הקמפיין, אבל אני חושב שמה שקובע זה לא סלוגן זמני, מה שקובע זה המצע של המפלגה'".

"זו אותה מפלגה שהבטיחה לבוחריה לפני הבחירות האחרונות להקים ממשלת אחדות חילונית, שתפעל נגד הכפייה הדתית, והמבין יבין...", חתם ליברמן את דבריו.

אמש, הופץ ברשתות החברתיות סרטון הסתה של 'ישראל ביתנו', בשפה הרוסית כמובן, שיצא לאור במערכת הבחירות הקודמת, בה נאמרו דברי הסתה חמורים ומסוכנים כלפי הציבור החרדי.

בסרטון, נראה ח"כ אלכס קושניר מהמפלגה בדברי מבחילים: "תאר לעצמך שיש לך מבוגר שתלוי בך, אתה מאכיל, משקה אותו, אתה מלביש אותו, הוא לא עובד, הוא לא לומד, הוא לא משרת בצבא וממש לא יודע שום דבר יותר מזה, הוא מתחיל לדרוש זכויות ואומר לך איך לחיות. וזה קורה לכל אחד מאיתנו".

קושניר מחריף את המסרים בדברי הסתה: "יותר ממיליון נציגים של הקהילה האורתודוכסית מתקיימים היום על חשבוננו. המדינה מסבסדת אותם על חשבון המיסים שלנו, על חשבון העבודה שלנו מספיק".

בסיום דבריו הוא מבטיח לבוחריו ממשלה ללא חרדים בניגוד למסרים של היו"ר אביגדור ליברמן: "רק ישראל ביתנו חזקה מבטיחה ממשלה ללא אורתודוכסים, אחרת, נתניהו שוב יתכופף לדרישות של דרעי וליצמן, וכך גם גנץ. רק אנחנו נפסיק את התכתיבים של הדתיים. אם לא אנחנו אז מי?".

ח"כ משה אבוטבול מש"ס הגיב בשיחה עם 'כיכר השבת' להסתה ואמר כי "ממזמן כבר ישראל ביתנו מתנהגת כמו רוסיה ביתנו השנאה והאנטישמיות שהם מובילים כלפי המגזר החרדי כמו בסירטון המבחיל של ח"כ אלכס קושנר מי ששימש כמנכ"ל משרד העליה והקליטה מוכיחים שוב ושוב שנותר רק להתגעגע לפריצים והאינטישמיים הגויים ברוסיה הישנה שהיו קצת יותר עדינים כלפי היהודים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר