כתב אישום חמור

ה'כרטיסן' פגע בנער חרדי שפגש באוטובוס

הותר לפרסום: הפרקליטות הגישה כתב אישום לבית המשפט נגד תושב ביתר עילית שניצל את עבודתו ככרטיסן בחברת האוטובוסים 'קווים' - כדי לפגוע בנער שנסע בהם (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Uri Lenz/FLASH90)

בשעה האחרונה (ראשון) הותר לפרסום כי פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט כתב אישום נגד צעיר ביתר עילית, בחשד שביצע מעשים חמורים נגד נער תושב העיר.

על פי כתב האישום, הצעיר הכיר במהלך עבודתו כ'כרטיסן' בחברת קווים, את הנער בן ה-15, שנהג לנסוע לעתים קרובות באוטובוסים של החברה.

לפני כשלושה שבועות, מפרטת הפרקליטות, "פנה הנאשם למתלונן, באמצעות הרשת החברתית פייסבוק, וביקש כי יאשר אותו כ'חבר'. המתלונן, שראה כי לו ולנאשם חברים משותפים, אישר את בקשתו".

בהמשך, במספר הזדמנויות, ניסה הכרטיסן להתקשר לנער באמצעות שיחת וידאו, אך זה לא ענה לשיחות. התפנית אירעה ב-26.11, כאשר "הגיע הנאשם לקניון רמות, ושלח ממכשירו הודעות חמורות ואסורות לנער החרדי.

אלא שהנער לא התפתה, ולאחר שקיבל את התמונות, כתב לחשוד "נתראה במשטרה" - וחסם אותו. בעקבות כך "מחק הנאשם את התכתובת עם המתלונן", נכתב בכתב האישום.

הנער מיהר להגיש תלונה במשטרה, שהובילה למעצר הכרטיסן, ובחקירתו במשטרה הוא הודה במיוחס לו.

במקביל להגשת האישום, מבקשת הפרקליטות מבית המשפט "להורות על מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, ולחלופין להורות על הארכת תנאי השחרור שלו", שכבר נקבעו בהחלטה קודמת של בית המשפט בעניינו, בהם מעצר בית מלא בפיקוח אביו בביתר עילית, איסור על שימוש באינטרנט ואיסור יצירת קשר טלפוני עם כל אדם.

לטענת הפרקליטות, "קיים יסוד סביר לחשש, כי הוא יסכן את ביטחונו של אדם או את ביטחון הציבור".

יצוין, כי המקרה היה נתון בשבועות האחרונים תחת צו איסור פרסום, שהוסר היום בבית המשפט לבקשת כתב 'mynet ירושלים' לירן תמרי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר