"הו הא מי זה בא"

סער: "בחירה בנתניהו - היא בחירה ביו"ר האופוזיציה הבא"

"גם כאשר רדף אותי וגמל לי רעה תחת טובה, כיבדתי אותו", אמר ח"כ גדעון סער על ראש הממשלה נתניהו, במהלך אירוע השקת קמפיין הבחירות לראשות מפלגת הליכוד. "אין סיכוי לנתניהו" (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
סער, נואם בכינוס הערב (צילום: ללא קרדיט)

הקרב הגדול במפלגת 'הליכוד' יוצא לדרך. בשעה זו (שני) משיק ח"כ גדעון סער באופן רשמי את קמפיין הבחירות שלו לפריימריז על ראשות המפלגה, בכנס שמקיים באולם אירועים באור יהודה, עם תומכיו ופעיליו. ראש הממשלה בנימין נתניהו עורך במקביל כינוסים מדי ערב.

הפריימריז על ראשות הליכוד יתקיימו ביום חמישי בשבוע הבא, נר רביעי של חנוכה, עד אז ינסו המועמדים לקבל את תמיכתם של כמה שיותר שרים, חברי כנסת וראשי רשויות.

בכנס הערב משתתפים בין היתר חברי הכנסת חיים כץ, יואב קיש ושרן השכל לצד ראשי הרשויות וחברי המרכז התומכים בסער.

כך התקבל סער בכינוס (צילום: עטרה גרמן, סרוגים)

בנאומו הערב אמר סער, "כאשר ראש הממשלה שרון עזב את התנועה והקים את קדימה אני נלחמתי על התנועה ברגעים הכי קשים שלה. נלחמתי על כל חבר. נלחמתי בין הבודדים ב-2006 על המנדט ה-12. בשנות האופוזיציה עם 12 מנדטים כנגד כל הציפיות הובלתי את התנועה להפלת ממשלת קדימה ומניעת הקמת הממשלה בראשות ציפי לבני. הובלתי את המו"מ ב-2009 שהחזיר את הליכוד לשלטון יציב".

"אין אדם שעשה יותר ממני כדי שנחזור לשלטון שהדרך שלנו תוביל את מדינת ישראל. אין אדם שיודע טוב יותר כיו"ר התנועה בנימין נתניהו. אין אדם אחר שעשיתי עבורו כמו שעשיתי לבנימין נתניהו ואני לא מתחרט על כך. הוא אחד מגדולי מנהיגי הליכוד ומראשי הממשלה החשובים ביותר שהיו לנו, וככה אני מבקש להתייחס אליו".

סער המשיך, "הכרתי את נתניהו כשעשה את צעדיו הראשונים בפוליטיקה. נתניהו הציג בלב העם את רוח המכבים הישנה. הביא לישראל הישגים מדיניים גדולים. גם כשהוא רדף אותי וגמל לי רעה תחת טובה כיבדתי אותות תמיד התמקדתי בטובת התנועה ובטובת המדינה. זה מה שאנחנו עושים היום בקמפיין הזה. דואגים לטובת הליכוד ולטובת המדינה. אנחנו חייבים לומר את האמת הכואבת שראש הממשלה חסום. הוא הביא אותנו ארבע פעמים לשלטון. לא תהיה פעם חמישית".

"לליכוד ולמחנה הלאומי יש רוב אדיר בעם אבל הרוב מצטמק והולך, נתניהו לא הצליח פעמיים להקים ממשלה. כל אדם שעיניו בראשו מבין שאין סיכוי שנתניהו יקים ממשלה חדשה".

"רבים תומכים בדרך הליכוד. אחרי למעלה מ-20 שנה שנתניהו הוביל אותנו, אם לא נחולל שינוי אנחנו קרובים מאוד לממשלת שמאל, ממשלה שתסכן את כל היקר לנו, את ארץ ישראל ואת ההישגים הגדולים שלחלק גדול מהם אחראי נתניהו".

סער המשיך: "בחירה בי תבטיח את שלטון הליכוד והקמת ממשלה חדשה בראשותנו. בחירה בנתניהו היא בחירה בראש האופוזיציה הבא".

בתחילת הדרך הבטיח סער כי ככל שיחלוף הזמן יצטרפו עוד אושיות בכירות מהליכוד לתמיכה בו, ורק ביממה האחרונה קיבל את תמיכת חברות הכנסת שרן השכל ואתי חוה עטיה.

מי שמתבצרים בשתיקתם הם השר גלעד ארדן ויו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין, שעדיין לא הביעו תמיכה באחד המועמדים.

נתניהו מצדו לא מבזבז זמן, ועורך מדי ערב, כאמור, מספר כינוסים. אמש ביקר ביבנה, רחובות וראשון לציון. במוצאי השבת כינס את תומכיו בביתה של חברת הכנסת קטי שטרית בבית שמש ובהמשך השבוע יגיע לפתח תקווה.

עד כה, מרבית שרי וחברי הכנסת התייצבו לצדו של נתניהו. ביניהם ניתן למנות את ישראל כץ, מירי רגב, צחי הנגבי, דודי אמסלם, יובל שטייניץ, יואב גלנט, זאב אלקין, גילה גמליאל, יריב לוין, דוד ביטן, קרן ברק, מיקי זוהר, שלמה קרעי, אמיר אוחנה, אופיר כץ, יפעת שאשא ביטון, ציפי חוטובלי, משה כחלון ואלי כהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר