מתקפה הדדית

אריה דרעי תקף את דגל; גפני לא נשאר חייב

השר דרעי התבטא כי "גפני ומיכי אלפר שיתפו פעולה עם ליברמן להכתיר את עינת קאליש בחיפה" • ח"כ משה גפני זעם: "שש"ס לא יטיפו לנו מוסר" • ואיך הגיבו בש"ס? (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Flash90)

מתקפה הדדית בין יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ליו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני התרחשה הערב (שני) על רקע ההסתה של נציג 'ישראל ביתנו' בחיפה נגד המגזר החרדי והדתי.

תחילה היה זה השר דרעי שנשאל בראיון לגל"צ על ההסתה של סגן ראש העיר חיפה מטעם ישראל ביתנו נגד המגזר החרדי.

דרעי השיב: "אם זה היה נציג של ש"ס הייתי מעיף אותו תוך שתי דקות! כזה פרא אדם לא הייתי נותן שיגדל בערוגה של ש"ס".

דרעי הוסיף ושלח עקיצה לעברו של יו"ר 'דגל התורה': "גפני ומיכי אלפר שיתפו פעולה עם ליברמן להכתיר את עינת קליש וככה הנציג של ליברמן נבחר בחיפה".

כעבור שעה, התראיין ח"כ גפני למהדורה המרכזית ב'קול ברמה' והגיב: "עשינו כל מאמץ להוריד את השלטון השחור של יונה יהב שרדף את מוסדות החינוך שלנו ושל אגודת ישראל וש"ס. למרות הכל הם (ש"ס) לא הלכו איתנו".

גפני הפטיר בכעס: "להאשים אותנו בשיתוף פעולה עם ישראל ביתנו בגלל שש"ס רוצה את המועצה הדתית שם?! אנחנו נעשה הכל שהסגן הזה לא יישאר בתפקידו, המילים שלו (של נציג 'ישראל ביתנו'. א.ר.) נוראיות בכל קנה מידה ונטפל בזה, אבל שש"ס לא יטיפו לנו מוסר!".

מקורבי השר דרעי מסרו לאחר מכן: "צר לנו שח"כ גפני לא הקשיב לראיון ובעיקר לא הבין אותו. השר דרעי הסביר בטוב טעם בראיון את הצביעות של ליברמן, שהלך עם החרדים בחיפה וכעת תוקף אותם ואותו נציג שלו משפיל את החרדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר