שפיר תדחק?

הוארכה כהונת עמיר פרץ כיו"ר מפלגת העבודה

בעוד במפלגת הליכוד נערכים לפריימריז, הנהלת מפלגת העבודה אישרה פה אחד את המשך כהונתו של ח”כ עמיר פרץ כיו”ר המפלגה שיוביל אותה בבחירות במרץ 2020 (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

בעוד במפלגת הליכוד נערכים לפריימריז, הנהלת מפלגת העבודה אישרה פה אחד את המשך כהונתו של ח”כ עמיר פרץ כיו”ר המפלגה שיוביל אותה בבחירות במרץ 2020.

כמו כן, אישרה ההנהלה את המשך השותפות עם מפלגת “גשר” בראשות ח”כ אורלי לוי אבקסיס. בנוסף הוחלט לא יתקיימו בחירות מקדימות לרשימת המפלגה לכנסת ה-23.

ההחלטות יובאו לאישור ועידת המפלגה שתתכנס ביום רביעי הבא. עו”ד ערן חרמוני, מזכ”ל מפלגת העבודה מסר: ״אנחנו שמחים שבעוד שמאבקים פוליטיים פנים מפלגתיים מאפיינים מפלגות אחרות, החיבור בין העבודה לגשר והנבחרת הקיימת הם נכס ציבורי ופוליטי לבחירות הקרובות".

בתוך כך, הרוחות במפלגת המחנה הדמוקרטי סוערות. ביום ראשון הקרוב יובא לאישור בועידת המפלגה המשך כהונתו של היו"ר ניצן הורביץ והשארת הרשימה כפי שהיא, כאשר חברת הכנסת סתיו ספיר במקום השני, וח"כ יאיר גולן במקום השלישי.

כתוצאה מכך נדחק ח"כ לשעבר עיסאווי פריג' למקום השישי ונותר מחוץ לכנסת אילו חברי הכנסת לשעבר מיכל רוזין ומוסי רז מצאו עצמם במקומות ה-12 וה-13 הלא ריאליים.

במר"צ מבקשים להחזיר את החברים הוותיקים למקומות ריאליים במקום של הנציגים סתיו שפיר ויאיר גולן שנכנסו כנציגי "המחנה הדמוקרטי" של אהוד ברק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר