התקבל בשירת 'ופרצת'

נתניהו בכפר חב"ד: "משיח חייב לבוא - ראשי תיבות 'מחל'"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע להתוועדות המרכזית לרגל י"ט כסלו בכפר חב"ד והתקבל בשירת 'ופרצת'. בנאומו לא הזכיר את הפריימריז בליכוד ודיבר על הקשר האישי עם חב"ד והרבי. צפו (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם; צילום וידאו: שניאור שיף, באדיבות שיא לייב)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התקבל בשעה האחרונה (שלישי) בהתוועדות המרכזית הנערכת בכפר חב"ד לרגל י"ט כסליו.

נתניהו, התקבל בשירת 'ופרצת'. אך למרות הפריימריז הקרובים ב'ליכוד' - בנאומו לא התייחס לכך ראש הממשלה, ודיבר על הקשר עם חב"ד ועם הרבי.

צפו בשירה האדירה לכבוד נתניהו ובנאומו

נתניהו השתעשע בנאומו בראשי תיבות ואמר: "אני רוצה להגיד לכם 'משיח 'חייב 'לבוא שימו לב לראשי התיבות שלי מח"ל. אנחנו מאמינים שנביא את בשורת הגאולה לעם ישראל. מאמינים שמימשנו את חזון הנביאים את העשור הטוב ביותר בתולדותיה".

עוד אמר נתניהו: "אסור כאן פרסום פוליטי. עד כמה אני אוהב אתכם. נמצאים פה ידידים שלי שאני הולך אתם 40 שנה. אני אוהב את המורשת המשותפת שלנו נצח ישראל לא ישקר תודה רבה לכם שאו ברכה".

כידוע, האירוע הוא ה'התוועדות' המסורתית הנערכת מדי שנה, לרגל י"ט כסליו - יום שכינויו בחסידות חב"ד הוא 'חג הגאולה', לזכר שחרורו מהכלא של בעל התניא זי"ע, 'האדמו"ר הזקן', מייסד החסידות.

עסקנים בכירים בכפר חב"ד, ממארגני ההתוועדות שתיערך ב'בית מנחם' במקום בהשתתפות אלפי חסידים, אומרים ל'כיכר השבת' כי הפניה מכיוונו של נתניהו, בבקשה להשתתף במעמד, הגיעה כבר לפני מספר ימים.

"אנחנו לא אומרים 'לא' לאף אדם שמבקש להגיע", מוסיפים העסקנים החב"דיים, "אבל חשוב להדגיש, על רקע מטרת בואו של ביבי, בשביל קולות הליכודניקים החרדים בפריימריז: לא מדובר באירוע פוליטי. ממש לא".

יצוין, כי בחב"ד רואים בהגעתו של נתניהו צעד שמכבד אותם, שהוא חלק משיתופי הפעולה של חב"ד עמו בשנים עברו, אך כאמור מבהירים עם זאת כי במידה ויגיע - אין בכך הבעת תמיכה או הסכמה להצביע למפלגת הליכוד או לו אישית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר