בחירות 2020

גדעון סער הגיש את מועמדותו לפריימריז

ח"כ גדעון סער הגיש הבוקר (רביעי) את מועמדותו לקראת הפריימריז לראשות 'הליכוד'. במקביל, בית הדין של הליכוד צפוי להכריע היום אם ייערכו פריימריז גם לרשימת הליכוד (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
סער במצודת זאב, הבוקר (צילום: ללא קרדיט)

ח"כ גדעון סער הגיש הבוקר (רביעי) רשמית את מועמדותו לקראת הפריימריז לראשות 'הליכוד' במצודת זאב בתל אביב. במקביל, בית הדין של הליכוד צפוי להכריע היום אם ייערכו פריימריז גם לרשימת הליכוד.

"בחירה בנתניהו בתנאים הקיימים היא בחירה ביו"ר אופוזיציה", אמר גדעון סער, "בחירה בי היא בחירה בשלטון הליכוד, ביכולת להקים ממשלה חזקה ויציבה".

סער הוסיף ואמר כי "הגענו לכאן למצודת זאב להגיש את החתימות הנדרשות על פי חוקת הליכוד. למען האמת הגענו עם יותר חתימות, כמעט כפול ממה שנדרש, ובעצם אנחנו נגיש אותן למנהלת בעוד שעה קלה".

סער התייחס לטענות כי בליכוד פוגעים בתומכיו ומוציאים אותם מהרשימות של מתפקדי המפלגה: "נמשיך לפעול ולהיאבק למען קיום בחירות הוגנות ודמוקרטיות. לצערנו יש בימים האחרונים מספר בעיות שנוגעות לתקינות הבחירות: גריעה של אלפי חברים מספר הבוחרים בשבועיים האחרונים ואנחנו בודקים את זה, וגם הפרת סיכום שהושג באמצעות יו"ר המרכז ח"כ חיים כץ לפיו כל חבר ליכוד יוכל להצביע בכל קלפי, ולא רק בקלפי בסניף הקרוב לביתו".

בתוך כך, בית הדין של הליכוד שוקל להורות על בחירות מקדימות לרשימת המפלגה, על אף החלטת מרכז הליכוד מלפני כשבוע לאשר את ההצעה לביטול הפריימריז לרשימה, אלא אם כן תתוקן חוקת המפלגה לפיה צריכים להתקיים פריימריז לפני בחירות.

על פי המסתמן ההחלטה של בית הדין בנושא תתקבל עוד היום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר