בחירות 2020

ליברמן הציע מקום שני ותפקיד בכיר; איילת שקד סירבה

יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, הציע לחברת הכנסת איילת שקד את המקום השני במפלגתו וקבלת תפקיד בכיר, אך שקד דחתה את ההצעה ועדיין מחפשת בית פוליטי (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
איילת שקד (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בחירות 2020: יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, הציע לחברת הכנסת איילת שקד את המקום השני במפלגתו וקבלת תפקיד בכיר, אך איילת שקד דחתה את ההצעה, כך דיווח הפרשן שלום ירושלמי.

איילת שקד (הימין החדש), פיתחה בחודשים האחרונים קשר קרוב עם יו"ר 'ישראל ביתנו', זאת בין היתר על רקע נכונותה לנסות לפשר בין החרדים לליברמן, ובין ליברמן לנתניהו בניסיון למנוע בחירות, ניסיון שלא צלח.

על פי הדיווח, ליברמן מוכן לתת לשקד כל תפקיד שהיא תרצה בממשלה, תחת המכסה של 'ישראל ביתנו'. שקד אישרה את הפרטים אך אמרה שהיא נשארת לפי שעה במפלגת 'הימין החדש'. גורמים ב'ישראל ביתנו' טוענים כי האופציה עדיין על הפרק.

יצוין כי נכון להיום שקד עדיין לא החליטה על הפלטפורמה הפוליטית בה תשתלב בבחירות הקרובות.

כפי שדווח, שקד דוחפת לקיים פריימריז בציונות הדתית, בניגוד לרצונו של יו"ר 'הבית היהודי' הרב רפי פרץ. על פי הדיווח של יהודה שלזינגר בעיתון 'ישראל היום', פרץ אמר בשיחות סגורות עם אנשיו: "איך יש בכלל מחשבה להחזיר את איילת?! אם אני הייתי מביא שבעה מנדטים בראש רשימה של הציונות הדתית - היו בועטים בי, מבקרים אותי. היא מתנהגת כאילו שום דבר לא קרה".

עוד תהה הרב פרץ: "רוצה לחזור לבית היהודי? בשמחה. תיכנסי לרשימה ותתמודדי בבוא הזמן. מה פתאום שוב לעמוד בראש?! חבל שהיא וסמוטריץ' עשו יד אחת כדי לפגוע בי. בסוף זה פוגע בציונות הדתית ובמחנה הלאומי כולו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר