מפגש נדיר

ביקור מפתיע: ראש הממשלה ייפגש עם הגר"מ מאזוז

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, צפוי להגיע הערב (רביעי) למעונו של ראש ישיבת 'כסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז, בבני ברק ולהודות לו על תמיכתו בשיעורים האחרונים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"מ מאזוז ונתניהו (צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, צפוי להגיע הערב (רביעי) למעונו של ראש ישיבת 'כסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז, בבני ברק ולהודות לו על תמיכתו בשיעורים האחרונים.

בבית הגר"מ מאזוז אישרו ל'כיכר השבת' את הפרטים אך הדגישו כי ייתכן והביקור יידחה לתחילת השבוע הבא, בשל טיפול רפואי שהרב צפוי לעבור מחר.

גורם ב'ליכוד', המעורב בתיאום הפגישה, אמר ל'כיכר השבת': "ראש הממשלה שמע על הדברים החד משמעיים שאמר הרב בשיעורים האחרונים והוא רוצה להודות לו על התמיכה הזו".

יצוין כי בימים אלו נתניהו החל 'לחרוש' את הארץ ולבקר מידי יום במספר ערים וזה במסגרת ההתמודדות של גדעון סער בפריימריז שיתקיימו בשבוע הבא.

יצוין כי לגר"מ מאזוז יש מאות תלמידים שהתפקדו בשנים האחרונות לליכוד. כך, בין היתר, הצליח להיכנס תלמידו ח"כ שלמה קרעי להיכנס למקום ריאלי ברשימה.

כזכור, באחד משיעוריו האחרונים, תקף הגר"מ מאזוז את החקירות נגד ראש הממשלה ואמר: "במדינות אחרות ראש ממשלה בפועל לא מעיפים אותו, אבל כאן הכל שיגעון. הוא צריך להתמודד עם איראן, להתמודד עם רוסיה, להתמודד עם צרפת, להתמודד עם המקנאים והשטנים. מה השיגעון הזה?!.

"חכו שיגמור את הקדנציה שלו, אח"כ תעשו מה שתרצו, אבל להפריע לבן אדם יומם ולילה זה טירוף, ממש טירוף, בני אדם מטורפים!".

"מפרסמים לך 'נתניהו דואג רק לנתניהו, רק לנתניהו'", הוסיף הגר"מ, "כותבים לך באותיות גדולות כאלה כמו קידוש לבנה, מי שלא קרא קידוש לבנה יסתכל על זה - 'נתניהו דואג רק לנתניהו' וכך יצא י"ח קידוש לבנה... מה הטירוף הזה?!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר