המחסומים נפרסו

בני ברק: המחסומים נפרסו אך ראש הממשלה לא הגיע

עשרות מאבטחים ואנשי משטרה הקיפו אמש את מעונו של ראש ישיבת 'כסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז, אך ברגע האחרון ראש הממשלה בנימין נתניהו לא נכנס לרחוב (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
שטח סטרילי, אמש (צילום: ע.ח)

עשרות מאבטחים ואנשי משטרה הקיפו אמש (רביעי) את מעונו של ראש ישיבת 'כסא רחמים', הגאון רבי מאיר מאזוז, בבני ברק, מאות סקרנים הגיעו בכדי לצפות ברה"מ נכנס לעיר התורה והחסידות, אך ברקע האחרון ראש הממשלה בנימין נתניהו לא נכנס לרחוב.

לדברי גורמים בישיבת 'כסא רחמים', הסיבה לביטול הפגישה היא בקשתו של הגר"מ מאזוז שהעביר את הבקשה לדחות את הפגישה לשבוע הבא בשל עיכובו של רה"מ בכנס בחירות בפתח תקווה.

"ראש הישיבה יעבור הבוקר טיפול רפואי ולכן הוא העדיף לקיים את הפגישה בשבוע הבא. הפגישה תוכננה לשעה 21:00, אך ראש הממשלה התעכב שעות בפ"ת. הוא הבין את בקשת הרב", הסביר מקורב לגר"מ מאזוז.

כזכור, כפי שדווח אמש ב'כיכר השבת', ראש הממשלה תכנן להגיע אמש לביקור מיוחד בבית הגר"מ מאזוז ולהודות לו על התמיכה שלו בשיעורים האחרונים. יצוין כי לרב יש מאות תלמידים שהתפקדו לליכוד, שם מתמודדים נתניהו וגדעון סער על הראשות.

באחד משיעוריו האחרונים, תקף הגר"מ מאזוז את החקירות נגד ראש הממשלה ואמר: "במדינות אחרות ראש ממשלה בפועל לא מעיפים אותו, אבל כאן הכל שיגעון. הוא צריך להתמודד עם איראן, להתמודד עם רוסיה, להתמודד עם צרפת, להתמודד עם המקנאים והשטנים. מה השיגעון הזה?!.

"חכו שיגמור את הקדנציה שלו, אח"כ תעשו מה שתרצו, אבל להפריע לבן אדם יומם ולילה זה טירוף, ממש טירוף, בני אדם מטורפים!".

"מפרסמים לך 'נתניהו דואג רק לנתניהו, רק לנתניהו'", הוסיף הגר"מ, "כותבים לך באותיות גדולות כאלה כמו קידוש לבנה, מי שלא קרא קידוש לבנה יסתכל על זה - 'נתניהו דואג רק לנתניהו' וכך יצא י"ח קידוש לבנה... מה הטירוף הזה?!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר