סוף לספקולציות

שקד החליטה: נשארת ב'ימין החדש' של בנט

שרת המשפטים לשעבר, ח"כ איילת שקד, תתמודד בבחירות הקרובות במסגרת מפלגת 'הימין החדש' - שוב כיו"ר משותף עם שר הביטחון נפתלי בנט, ובנפרד מהציונות הדתית (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שקד עם בנט (צילום: מתוך טוויטר)

ח"כ איילת שקד החליטה הערב (חמישי): היא תתמודד בבחירות הקרובות במפלגת 'הימין החדש', בה תמשיך לכהן כיו"ר משותף עם שר הביטחון נפתלי בנט.

החלטתה זו באה, לאחר ספקולציות רבות אודו עתידה הפוליטי, וניסיונות כושלים להשתלב בהנהגת מפלגות הציונות הדתית, או במפלגת הליכוד.

בפוסט שפרסמה הערב שקד, הסבירה: "אני יוצאת לדרך, ביחד עם נפתלי בנט, למערכה לניצחון גדול של הימין החדש - ימין ביצועיסט, מאחד, אופטימי ושורשי. מסע להנהגת המדינה! מזמינה אתכם, את עם ישראל האהוב, את חבריי בציונות הדתית ובימין האידיאולוגי, להצטרך אלינו".

ח"כ שקד הוסיפה: "עשיתי פגישות רבות גם עם אנשים במחנה שלי וגם עם אנשים במחנה אחר, כדי להבין כיצד אנחנו כמדינה חוזרים מהבחירות הללו חזקים ומאוחדים, כיצד עוצרים את השנאה, את הפלגנות,את הפסילות האישיות, את הפסילות המגזריות, הגעתי למסקנה אחת: הימין החדש היא התנועה היחידה שפועלת לעצור את המחנאות, תסיים את הפלגנות, לקבל את האחר, את השונה".

"אני רוצה להמשיך להשפיע כאן", הסבירה שקד, "כי צריך מנהיגים בישראל ולא רק פוליטיקאים, מנהיגים שיש להם את היכולת לראות חזון ולחשוב על האהבה שלנו למדינה שלנו, מנהיגות מלכדת. אני מאמינה שבכוח שלי ושל נפתלי ושל רשימת הימין החדש להיות המקום של האנשים הטובים בישראל, איחוד של שתורמים לחברה למדינה לכלכלה, לעתיד שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר