התיעוד המלא • צפו

רון קובי התחנן להיכנס ונחסם בידי מאבטחי ראש הממשלה

מבוכה נוספת לראש עיריית טבריה רון קובי, לאחר שלא הוזמן לכנס הליכוד בעיר בהשתתפות נתניהו הוא ניסה להגיע למקום אך נדחה בכניסה על ידי מאבטחי ראש הממשלה (אקטואליה)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: דביר אייבר)

מבוכה נוספת לראש עיריית טבריה רון קובי, ראש העיר שתהליך הדחתו כבר החל במשרד הפנים, הגיע אמש (חמישי), לכנס שנערך על ידי יו"ר הליכוד בטבריה ציון פיניאן במלון קיסר, מדובר באחד מעשרות אם לא מאות הכנסים הנערכים בימים אלו במעמד ראש הממשלה נתניהו המתמודד בפריימריז לראשות הליכוד.

למרות שבבחירות האחרונות יצא רון קובי נגד נתניהו וקרא לטבריינים לא להצביע לנתניהו, הוא הגיע לכנס ודרש להיכנס. מאבטחי ראש הממשלה היו מוכנים לכך מראש, משום שראש העיר דרש מראש הסניף המקומי להזמינו לאירוע שנערך במלון קיסר בעיר, וזה סירב בתוקף.

התיעוד המלא שהגיע לידי 'כיכר השבת' מגלה את גודל המבוכה, במשך כשבע דקות נחסם רון קובי כשהמאבטח חוסם אותו בגופו, רון קובי ועוזרו מתקשרים ולא ברור למי, אזרחים מן השורה נכנסים אחר כבוד, ורק ראש העיר נחסם.

פעיל הליכוד תושב העיר טבריה אמר ל'כיכר השבת': "בבחירות רון בא לסניף וצילם אותו בזמן שהיה ריק והעלה לפייסבוק כאילו הסניף שומם והאוטובוסים של הליכוד ריקים. הוא קרא לטבריינים לא להצביע לנתניהו כי הוא הולך עם החרדים ודרעי. בסוף הוא קיבל 400 קולות בטבריה והליכוד קיבלו חמשת אלפים קול. אז אם היה לו קצת שכל הוא לא היה מתבזה. אם היה נכנס, ברמת ביטחון של מאה אחוז היה מעורר פרובוקציה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר