לעומת הדת"ל

אורי מקלב תוקף את הממשלה: "מפלים את ארגוני הקירוב החרדים"

חבר הכנסת אורי מקלב מ'יהדות התורה', תקף בחריפות "גורמים בממשלה" ואמר: 'יש גורמים שבוחרים להדיר את הגרעינים השחורים של הקירוב של הציבור החרדי בערי הפריפריה' (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: David Cohen/Flash90)

חבר הכנסת אורי מקלב מאשים גורמים בממשלה, שמפלים לרעה את ארגוני הקירוב ופעילות הקירוב של המגזר החרדי בערי הפריפריה, לעומת ההטבות להם זוכים הגרעינים של הציבור הדתי לאומי.

מקלב הדגיש עם זאת כי פעילות הגרעינים התורניים של הציבור הדתי לאומי הינו פרויקט חשוב ואין לו שום טענה למנהלי הגרעינים התורניים שעושים את עבודתם נאמנה וטענתו היא רק כלפי גורמים בממשלה שלא נותנים לציבור החרדי את חלקו המגיע לו.

בדברים שנשא בוועידה שהתקיימה ביוזמת ג'וינט ישראל, ומנהל תוכנית חרדים בג'וינט ישראל, הרב יצחק טרכטינגוט, אמר מקלב: 'יש גורמים שבוחרים להדיר את הגרעינים השחורים של הקירוב של הציבור החרדי בערי הפריפריה', אמר.

עוד הוסיף: 'אנחנו פועלים ביחד עם ש"ס על מנת למצוא פתרון לדבר הזה שהמוסדות שלנו ושלהם לא מקבלים את התקציבים'.

מקלב הוסיף בבדיחות שהוא 'שמח שהציבור החרדי לא עומד בקריטריון של שירות צבאי'. קריטריון שלא אחת מדיר את הציבור החרדי מתקציב וסיוע ממשלתי ומקשה על מוסדות חרדים לקבל את התקציב המגיע להם.

בעבר, כאשר שהו המפלגות החרדיות באופוזיציה, התעמת לא אחת יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני עם הציונות הדתית ועם ח"כ בצלאל סמוטריץ' על רקע אפלייתם של הגרעינים התורניים בציבור החרדי מול הגרעינים התורניים של הציונות הדתית שזכו להטבות מרחקיי לכת בתקציבים ובסיוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר