על ידי פלסטיני

סוכל ניסיון ההברחה של ציפורים - מירדן לישראל

פלסטיני תושב חברון, ניסה להבריח מירדן ליהודה ושומרון, דרך גשר אלנבי, 8 ציפורי בר נדירות מסוג חוחית אשר הונחו מתחת למדרס הנעל באמצעות קפיצים. הוא נתפס ע"י המוכסים (ארץ)

(צילום: דוברות מתפ"ש)

תושב פלסטיני מחברון ניסה הבוקר (שישי), להבריח ציפורי בר נדירות, דרך מעבר הגבול - גשר אלנבי, הפלסטיני נתפס על ידי המוכסים שחשדו בו.

בודקי המכס, בשיתוף אנשי רשות שדות התעופה בגשר אלנבי וקציני המנהל האזרחי, סיכלו את ניסיון ההברחה של ציפורי בר מוגנות מסוג חוחית - מירדן ליהודה ושומרון.

בשעות הבוקר המוקדמות, הגיע לגשר אלנבי פלסטיני תושב חברון שחזר מביקור בירדן. במהלך הבידוק הבטחוני הבחינו המאבטחים בנעליו הגדולות וכן בהליכתו המוזרה.

המוכסים החליטו לעכב אותו לבדיקה. ואז גילו להפתעתם כי בתוך נעליו הוסתרו 8 ציפורי בר נדירות מסוג חוחית אשר הונחו מתחת למדרס הנעל באמצעות קפיצים.

יודגש, כי החשוד נתפס ללא ההיתרים הנדרשים ועל כן, הוא עוכב על ידי מאבטחי רשות שדות התעופה ורכז שמורות הטבע והגנים במנהל האזרחי, ואף הועבר לטיפול המשטרה באזור. במהלך החקירה, הפלסטיני לא שיתף פעולה ואף הכחיש את מעורבותו במקרה על אף שאין עוררין כי הבריח את הציפורים בנעליו.

מפקד לשכת הקישור של מת"ק יריחו בגשר אלנבי, רס״ן האדי חטיב: "אנו עדים לניסיון הברחה נוסף בפחות משבועיים מאז המקרה האחרון. שוב הודות לערנות של בודקי המכס, בשיתוף אנשי רשות שדות התעופה בגשר אלנבי וקציני המנהל האזרחי - נמנע היום מעשה אכזרי המנוגד לחוק. אנו נמשיך לפעול בשיתוף כלל הגורמים במטרה להילחם בתופעת ההברחות בגשר אלבני ככלל ובסחר בבעלי חיים בפרט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר