אחרי ההתוועדות

השתתפות נתניהו: ועד כפר חב"ד מתנצל

"אנו מתנצלים על שנגרמה עוגמת נפש רבה לרבים", נכתב בהודעת הועד המקומי של כפר חב"ד, לאחר השתתפותו של ראש הממשלה בהתוועדות חג הגאולה, י"ט כסלו (אקטואליה)

נתניהו בהתוועדות (צילום: באדיבות המצלם; צילום וידאו: שניאור שיף, באדיבות שיא לייב)

לאחר השתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו בהתוועדות י"ט כסלו בכפר חב"ד, מפרסם הועד המקומי הודעת התנצלות, לצד ההודאה למארגני החגיגה.

"תודה רבה ומיוחדת לכל העוזרים והמסייעים בגופם או בממונם וכו' להצלחה המופלאה של התוועדות י"ט כסלו המרכזית שהתקיימה בבית הכנסת 'בית־מנחם' בכפר חב"ד".

בהמשך ההודעה נכתב כי "ההתוועדות גרמה לקידוש שם שמים וקידוש שם ליובאוויטש בשל הפרסום הנרחב".

לצד זאת, פרסמו התנצלות: "יחד עם זאת; אנו מתנצלים על שנגרמה עוגמת נפש רבה לרבים בשל הבדיקות הביטחוניות בכניסה, ומניעת הכניסה מעוד אנשים, רבים וטובים, לאולם לקראת זמן הגעתו של ראש הממשלה, דבר שלא היה בשליטתנו אלא הנחייה חד־משמעית של שרות הביטחון הכללי, שהגיעה באותו זמן (ובניגוד לסיכום המוקדם), ולא הותירה לנו זמן להתארגן לסיטואציה המצערת הזו".

בנאומו במקום אמר ראש הממשלה: "אני רוצה להגיד לכם 'משיח 'חייב 'לבוא שימו לב לראשי התיבות שלי מח"ל. אנחנו מאמינים שנביא את בשורת הגאולה לעם ישראל. מאמינים שמימשנו את חזון הנביאים את העשור הטוב ביותר בתולדותיה".

עוד אמר נתניהו: "אסור כאן פרסום פוליטי. עד כמה אני אוהב אתכם. נמצאים פה ידידים שלי שאני הולך אתם 40 שנה. אני אוהב את המורשת המשותפת שלנו נצח ישראל לא ישקר תודה רבה לכם שאו ברכה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר