אסון קו 947

הותר לפרסום: ההרוג בתאונה הוא יוסף קהלני בן ה-79

בית המשפט האריך בארבעה ימים את מעצרו של אלכסנדר לייבמן, נהג קו 947 של אגד, החשוד כי גרם לתאונה הקשה אמש, בה נהרגו ארבעה - בהם בן 79, תושב פתח תקווה (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ה בכסלו תש"פ | 23.12.19
ההרוג ורעייתו (באדיבות המשפחה)

הותר לפרסום: יוסף קהלני בן ה- 79, תושב העיר פתח תקווה, הוא ההרוג בתאונת האוטובוס אמש ליד נתב"ג. במותו הטרגי הותיר אחריו יוסף ז"ל שלוש בנות ו-14 נכדים. שמותיהן של שלוש ההרוגות הנוספות, טרם נמסרו.

בתוך כך, בית המשפט האריך היום (שני) את מעצרו של אלכסנדר לייבמן, נהג קו 947 של 'אגד', החשוד בגרימת מותם ופציעתם של כמה מנוסעיו, בתאונה הקשה שאירעה אמש.

בבקשת המשטרה מבית משפט השלום בראשון לציון להאריך את מעצרו של לייבמן בן ה-44, מתואר, כי הוא "נסע אמש באוטובוס אגד, בכביש 40 מדרום לצפון, ובהגיע לקילומטר ה-283 סטה ימינה מנתיב נסיעתו".

בשלב זה, נכתב, "הוא התנגש בתחנת אוטובוס וכתוצאה מכך נהרגו ארבעה, נפצעו שניים באורח קשה ועוד 16 באורח קל".

נציג המשטרה, רס"ב אלי סייג, הוסיף ואמר כי הגיע להסכמה עם בא כוחו של הנהג, עו"ד רועי בר און, לפיה מעצרו יוארך עד ליום 26/12/19, ולאחר מכן הוא ישוחרר למעצר בית. "נסכם בינינו אף את תנאי המעצר", ציין.

זירת התאונה הקשה (צילום: דוברות זק"א)

השופטת, זהר דיבון סגל, נענתה כאמור לבקשת המשטרה, האריכה את מעצרו של הנהג החשוד בארבעה ימים ונימקה: "לאחר עיון בתיק החקירה, מצאתי כי קיים חשד סביר לפיו החשוד אכן ביצע את המיוחס לו".

במרכז הרפואי שיבא נותרה מאושפזת פצועה אחת (בת 71) מהתאונה אמש. מצבה בינוני והיא מטופלת במחלקה הנוירוכירוגית.

בעלה, טוב ווהאב, אמר הבוקר: "מאירה נסעה עם אחותה וחברותיה לירושלים ובדרכה חזרה הביתה התקשרה אלי להתלבט אם ללכת לנחם אבלים כשסיימנו את השיחה, ישבתי לראות חדשות וראיתי את הדיווח על התאונה, הייתי בהלם ומיד התקשרתי אליה אבל היא לא ענתה. ידעתי שהיא באוטובוס וישר התחלתי להתארגן ולחפש אותה. רק יומיים קודם לכן דיברנו על התאונות האלה, צריכה להיות התערבות לאומית אין אכיפה במדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר