צפו בתיעוד

ההתבטאות של ראש הישיבה על שר התורה

ראש הישיבה הגאון רבי ברוך דב פוברסקי שהכין את הציבור לכניסתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, אמר עליו כי הוא "התורה בעצמה, אין שום דבר אחר". צפו (חרדים, ארץ)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

"רואים את התורה בעצמה, רואים שאין עוד שום דבר אחר חוץ מהתורה", כך התבטא ראש הישיבה הגאון רבי ברוך דב פוברסקי על מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי.

כפי שדווח ב'כיכר הבשבת, מרן הגר"ח קנייבסקי ערך אמש (ראשון) מסע מיוחד בהיכלי ישיבות בירושלים וכן השתתף בסיום ש"ס בבלי וש"ס משניות לעילוי נשמת מחותנו מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, במלאת שנתיים לפטירתו.

בחלק מהמסע השתתף גם ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי שהגיע במיוחד לירושלים לחזק את הלומדים, וכן השתתף בעצרת מספד באלעד, בישיבת 'תורה בתפארתה'.

באחד הכנסים בירושלים, נאם הגרב"ד פוברסקי והכין את הציבור לכניסתו של מרן הגר"ח קנייבסקי באומרו כי מרן הוא התורה בעצמה.

וכך אמר הגרב"ד פוברקי על שר התורה: "עוד מעט נזכה לקבל את פניו, עוד מעט יבוא כאן עוד מעט, הוא כבר למטה? נחכה לו, כבוד התורה", אמר הגרב"ד, "מה רואים? מה רואים כאן? רואים את התורה בעצמה, רואים שאין עוד שום דבר אחר חוץ מהתורה, לא פסיק פומי' מגירסיה, רק תורה.

"זה היה גדולי ישראל, יחידים, אחד מהם היה גם הרב שטיינמן זכר צדיק לברכה, הוא היה מחותן איתו זכה להיות מחותן, זה דבר אחד, מצא מין את מינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר