מטה נתניהו: גדעון סער התיישר עם השמאל

לאחר שסער הצהיר כי יפעל למנות את נתניהו לנשיא המדינה, בקרבתו של ראש הממשלה טוענים ומאשימים כי הרעיון מגיע מעמדת התקשורת והשמאל כנגד בנימין נתניהו (פוליטי מדיני)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
נתניהו וסער בימים רגועים יותר (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

במטה נתניהו מתייחסים היום (שלישי), לראשונה להכרזתו של גדעון סער כי במידה שייבחר לראשות הליכוד, יקדם את מינויו של נתניהו לנשיא המדינה הבא כשהם זועמים על הדברים.

"הספין של גדעון סער מעיד לצערנו שהוא התיישר עם הקו של התקשורת והשמאל כדי לסלק את ראש הממשלה נתניהו מהנהגת המדינה", נמסר ממטה נתניהו, "זה לא הזמן לפילוג בליכוד אלא לאחדות סביב ראש הממשלה נתניהו".

כזכור, אתמול אמר סער בכנס של תומכיו כי יפעל במידה ויזכה לשמירת נתניהו במערכה על מעמדה של ישראל. "אפעל לכך שנתניהו ימשיך לתרום מכישוריו הבין לאומיים למעמדה של מדינת ישראל בעולם. ראש הממשלה, עם כל כישוריו, אינו יכול היום לגבש רוב פרלמנטרי - ראינו זאת אחרי בחירות אפריל ואחרי הבחירות בספטמבר. כל אדם שעיניו בראשו הבין שדבר לא השתנה, ולהיפך - אנחנו מסתכנים בהמשך הכרסום בכוחנו".

סער צפה שבקרבתו של נתניהו לא יאהבו את הרעיון ואמר, "אני מודע לכך שמן הסתם כעת ייתכן שלא תהיה תגובה חיובית להצעתי זו. אבל בזמן אמת - אני אפעל כדי שכך יקרה. ואני מבקש להביא תקווה לאזרחי ישראל, למנהיגות שמטפלת בבעיות שלהם, שרואה את המצוקות של האזרחים, שמתמודדת עם הבעיות האמיתיות".

הבחירות המקדימות בליכוד יתקיימו ביום חמישי הקרוב כשהמועמדים לראשות המפלגה הם ראש הממשלה בנימין נתניהו וגדעון סער, שאר הרשימה תיוותר כפי שהייתה בכנסת הנוכחית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר