חשוד נעצר

בן 50 נדקר בהר חומה - נקבע מותו בביה"ח

גבר דתי בשנות החמישים לחייו נדקר בשכונת הר חומה בירושלים, ופונה לבית החולים כאשר מצבו מוגדר אנוש, אך הרופאים נאלצו לקבוע מוות • הרקע למעשה לא ברור (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

גבר כבן חמישים נמצא דקור בחדר מדרגות של מבנה מגורים בשכונת הר חומה בירושלים, עם סימני חבלה על גופו. הרקע לדקירה עדיין לא ברור.

חובשים ופראמדיקים שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו את הנדקר לבית החולים כאשר מצבו מוגדר אנוש, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה. בבית החולים, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

חובש רפואת חירום על בימבולנס (אמבולנס מיניאטורי) מד"א נעם לוי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 50 שוכב מחוסר הכרה בחדר המדרגות בבניין כשהוא סובל מפציעה חודרת בגופו. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימום. ביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות ופינינו אותו במצב קריטי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים".

ניסים בן שימול חובש באיחוד הצלה סיפר: "ביצענו פעולות החייאה על הפצוע שנפצע אנוש כתוצאה מדקירה בפלג גוף עליון. לאחר מכן הוא פונה לבית חולים תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

מפקד תחנת עוז שימי מרציאנו (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, עפר מרין, סיפר כי הגבר הגיע לבית החולים עם מספר פצעי דקירה ולאחר טיפול ראשוני הועבר לחדר ניתוח כשמצבו עדיין אנוש.

כאמור, הרקע לדקירה עדיין לא ברור אך החקירה הועברה לימ"ר מה שמלמד על חשיבותה של החקירה. השוטרים פרסו מחסומים ביציאות מהשכונה, ובשל החשש כי מדובר באירוע ביטחוני, אף נסגר מחסום מזמוריה למעבר, למשך זמן ממושך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר