צפו

בראשות הרב מאזוז: יום הולדת 57 לאלי ישי

ראש ישיבת כסא רחמים אמר כי בחודש כסלו אירעו 2 דברים משמחים: הקימו את הישיבה, ונולד אלי ישי • הרב צמח מאזוז: "אני מכתיר אותו בתואר היקר ביותר "שר התורה"" (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: דניאל סימן טוב)

אמש (שלישי) נערכה מסיבת יום הולדת 57 בהפתעה לשר לשעבר אלי ישי באולם בעיר התורה והחסידות בני ברק.

באירוע השתתפו גם: ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון הרב מאיר מאזוז, הרב צמח מאזוז, השר לשעבר אורי אריאל, הבעלים של רדיו 'קול ברמה' צבי עמאר, אנשי עסקים וחברים.

מרן הגר״מ מאזוז אמר בנאומו: 'בחודש כסלו קראו שני דברים מאוד משמחים, קמה ישיבת 'כסא רחמים' ונולד ידידינו היקר רבי אליהו ישי שעליו מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל אמר בכל הזדמנות: "בכל ביתי נאמן הוא'".

הרב צמח מאזוז אמר בנאומו: "אלי ישי היקר שלנו שימש שר בלא מעט משרדים בממשלה, אבל מעל הכל אני מכתיר אותו בתואר היקר ביותר "שר התורה" - הוא כל חייו דאג לעולם התורה ולכן גם זכה לבנים וחתנים תלמידי חכמים אוהבי ולומדי תורה".

איש העסקים צבי עמאר הבעלים של רדיו 'קול ברמה' סיפר לאורחים סיפור מאוד מרגש: "לפני מספר שנים אלי ישי הגיע לפגישה עם נשיא צרפת וביקש ממני לבוא לתרגם את הפגישה, לפני הפגישה היועץ הפוליטי של הנשיא אמר לאלי שהוא שמע עליו רבות ויש הערכה רבה למעשיו, אלי הודה לו וביקש ממני להגיד לו בצרפתית שהכל בזכותו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל וכל מי ששומע בכל חכמים מצליח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר