השכנים המומים

הרצח של עמוס סער: "מעולם לא רב עם אף אחד"

עמוס סער, קצין ביטחון במשמר בתי המשפט, נרצח הערב בדקירות סכין • שכניו עדיין לא מעכלים: "הוא היה גבאי בבית הכנסת. רק לפני כמה ימים השתתף במסיבה בת"ת" (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
בתמונה: עמוס סער. צילום: דוברות הרשות השופטת (בוידאו: מעצר אחד החשודים. צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שעות אחרי הרצח של עמוס סער, שנמצא בחדר מדרגות של בניין בשכונת הר חומה בירושלים כשהוא דקור בצאוורו, ושכיניו עדיין בהלם.

הם לא מעכלים את שאירע ובשיחה ל'כיכר השבת' הם מתארים את דמותו של עמוס, שלפרנסתו עבד כקב"ט במשמר בתתי המשפט.

"הוא היה הגבאי של בית הכנסת בשכונה", מספרים השכנים. "הוא אדם אהוד על כולם, שמעולם לא רב עם איש ולא פגע בזבוב", הם מתארים.

לפני כמה שנים, חזר עמוס בתשובה. לזירת הרצח, הגיע הערב גם רב'ה שמלמד בתלמוד התורה בו לומד בנו של עמוס. גם הוא המום מהרצח.

בשיחה עם כתב 'כיכר השבת' סיפר כי רק לפני כמה ימים, הגיע עמוס להשתתף במסיבה לבנו, ועלה יחד איתו על הבמה - והנה הוא איננו.

הוא השאיר אחריו את אשתו, וארבעת ילדיו. האלמנה הגיעה הערב לדירה על מנת לאסוף כמה חפצים, והודתה לחוקרים בזירה על שעושים את מלאכתם נאמנה.

במהלך היום, עצרה המשטרה שני חשודים, וככל הנראה הם יובאו מחר בשעות הבוקר בפני שופט, לדיון על הארכת מעצרם.

מהרשות השופטת נמסר: "אנו מודיעים בצער רב על פטירתו של קב"ט מחוז ירושלים במשמר בתי המשפט, מר עמוס סער, שנדקר היום סמוך לביתו ומת מפצעיו. נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות, ושופטיו, מנהל בתי המשפט, השופט ד"ר יגאל מרזל, השופטים, מטה הנהלת בתי המשפט ואגף הביטחון ועובדי מערכת בתי המשפט משתתפים בצערה של משפחת סער באבלה הכבד".

חובש רפואת חירום על בימבולנס (אמבולנס מיניאטורי) מד"א נעם לוי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 50 שוכב מחוסר הכרה בחדר המדרגות בבניין כשהוא סובל מפציעה חודרת בגופו. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימום. ביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות ופינינו אותו במצב קריטי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים".

ניסים בן שימול חובש באיחוד הצלה סיפר: "ביצענו פעולות החייאה על הפצוע שנפצע אנוש כתוצאה מדקירה בפלג גוף עליון. לאחר מכן הוא פונה לבית חולים תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש" - אך בבית החולים, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר