בתגובה לירי על אשקלון

צה"ל תקף יעדי חמאס ברצועה: "יישא בהשלכות לפעולות"

מטוסי קרב ומסוקים תקפו הלילה יעדי חמאס ברצועת עזה, בתגובה לירי אמש לעבר אשקלון • צה"ל: "חמאס אחראי על הנעשה ברצועה" • נתניהו, ששהה בעיר בזמן הירי, איים בחיסול ממוקד (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
תוצאות תקיפה ישראלית בעזה. ארכיון (צילום: Abed Rahim Khatib/ Flash90)

מטוסי קרב ומסוקי קרב של צה"ל תקפו הלילה (חמישי) מספר יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, בהם מתחמים צבאיים של הארגון. התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטה מרצועת עזה לעבר אשקלון ועוטף עזה, מוקדם יותר בשעות הערב.

מדובר צה"ל נמסר: "ארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וממנה והוא יישא בהשלכות לפעולות כנגד אזרחי ישראל".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, איים בסיכול ממוקד ואמר: "ההוא שירה פעם קודמת כבר לא איתנו. מי שירה עכשיו שיארוז את החפצים".

תיעוד: כך הבריחו את נתניהו בזמן האזעקה ( אשקלונט)

כזכור, נתניהו שהה בכנס בחירות באשקלון כת ארגוני הטרור החליטו לשגר לעבר העיר. נתניהו הורד מהבמה, בהוראת מאבטחי השב"כ, ונכנס למרחב מוגן.

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ אמר בתגובה: "המצב בו אזרחי ישראל נתונים לחסדי טרוריסטים וראש ממשלת ישראל לא יכול לסייר בחלק ממדינתו הוא תעודת עניות למדיניות הביטחון בדרום ואובדן הרתעה שאף מדינה ריבונית לא יכולה לקבל".

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן מסר: "זו הפעם השנייה השנה שפעילי טרור ברצועת עזה משפילים את מדינת ישראל, וראש הממשלה שוב, בעיצומו של כנס בחירות, מורד מהבמה ונמלט למרחב מוגן. ההבדל היחיד הוא שבפעם הקודמת זה היה במהלך נאום באשדוד והפעם באשקלון.

"בין הפעם הזו לפעם הקודמת נתניהו המשיך להטיף ולקדם הסדרה מול החמאס, אבל האמת העגומה היא, שלא הייתה הסדרה ולא תהיה הסדרה. מה שיש זה כניעה לטרור ושום מכבסת מילים לא תשנה את המציאות שנקלענו אליה. נתניהו, שעוד ב-2009 הבטיח שכאשר הוא ייבחר ימוטט את שלטון החמאס, בינתיים ממוטט את ההרתעה הישראלית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר