רצח עמוס סער

מעצרו של החשוד ברצח הוארך ב-11 ימים

בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו של החשוד המרכזי ברצח עמוס סער ז"ל, ב-11 ימים. בנוסף, מעצרו של החשוד בסיוע לאחר מעשה, הוארך בחמישה ימים (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החשוד המרכזי והחשוד בסיוע, היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (חמישי) את מעצרו של החשוד המרכזי ברצח עמוס סער ז"ל, ב-11 ימים. בנוסף, מעצרו של החשוד בסיוע לאחר מעשה, הוארך בחמישה ימים. ביהמ"ש האריך את צו איסור הפרסום על פרטי החקירה בשבעה ימים.

החשדות נגד החשוד המרכזי ברצח הן רצח לאחר תכנון, חבלה חמורה, החזקת אגרופן או סכין שלא כדין ושיבוש מהלכי משפט.

עו"ד אריאל הרמן, מייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את החשוד ברצח, אמר כי "החשוד מעורער בנפשו. הדבר עולה מרקע פסיכיאטרי, מעדויות של רעיית המנוח ובנה ומרקע הסכסוך בינו ובין המנוח. לפיכך ביקשתי בדיקה פסיכיאטרית, שהיא פעולת חקירה חיונית.

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

"גם ביקשתי שיתאפשר לסנגוריה לשלוח פסיכיאטר מטעמה לבדוק אותו. הבדיקות לא פוגעות בחקירה. הן מסייעות לה. בית המשפט נעתר לבקשה לבדוק את החשוד מטעם הפסיכיאטר המחוזי ודחה את הבקשה לבדיקה מטעמנו, על כך יש מקום להגיש ערר".

עו"ד מוסטפא יחיא, שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את החשוד בסיוע לאחר מעשה, אמר כי "מדובר בקשיש שסובל מבעיות בריאות וללא עבר פלילי. כבר בשלב ראשוני זה של החקירה נראה כי לקשיש אין כל קשר לסכסוך וככל שיש לו קשר לפרשה, חלקו הוא שולי ביותר. לפיכך, סברנו כי יש לשחררו. לצערנו בית המשפט לא קיבל את טענותינו ואנו שוקלים הגשת ערר על המשך המעצר".

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כזכור, עמוס סער בן ה-55, ששימש כקב"ט מחוז ירושלים במשמר בתי המשפט, נדקר אתמול למוות בשכונת הר חומה בירושלים. תחילה הוא פונה לבית החולים 'שערי צדק' במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה, אך שם נקבע מותו. זמן קצר לאחר מכן עצרה המשטרה חשוד מרכזי בביצוע הרצח ולאחר מכן נעצר חשוד נוסף בסיוע לרצח.

הלוויתו של עמוס סער ז"ל תערך היום בשעה 21:00 בקהילת ירושלים.

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר