הניצחון בליכוד

נתניהו: "התגברנו על מפיצי הפייק סקרים ועל מזג האוויר"

נתניהו נשא נאום ניצחון בו הודה למתפקדי הליכוד על הבחירה בו והצהיר כי "עכשיו צריך להתאחד כדי להביא ניצחון לליכוד ולימין בבחירות". סער התייחס להפסד: "אין לי קושי להיות במיעוט" (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90. וידאו: מתוך דף הפייסבוק של נתניהו)

הפריימריז בליכוד: ראש הממשלה נתניהו נאם הבוקר את נאום הניצחון לצד בכירי הליכוד שהביעו את תמיכתם בו במירוץ והצהיר: "גברנו על מפיצי הפייק סקרים".

גדעון סער שהפסיד את הראשות הגיב אף הוא בשעה האחרונה: "אין לי כל קושי להיות במיעוט. אני יודע גם כיצד החיים והימים משנים פרספקטיבה על אירועים ומהלכים".

נתניהו אמר תחילה: "מודה למתנדבות למתנדבים הרבים, לחברות ולחברים. בשבועיים האחרונים נגעתי בשטח ואני אומר לכם, פגשתי אנשים נפלאים שאוהבים את מהמדינה ודואגים לעתידה. אני לחמתי בשבילם והם לחמו בשבילי ועל כך נטולה תודתי העמוקה. הם יודעים שאני נותן את חיי למען המדינה והניצחון שלי הוא הניצחון שלהם".

נתניהו הוסיף ואמר: "זהו ניצחון כביר כי גברנו על מזג האוויר שלא הכניע את מתפקדי הליכוד. גברנו על מפיצי הפייק סקרים, כל התקשורת התגייסה נגדי גם בהתמודדות זאת. עכשיו צריך להתאחד כדי להביא ניצחון לליכוד ולימין בבחירות בכנסת. רוב העם תומך בימין ובי לראשות הממשלה. הניצחון מהווה הבעת אמון עצומה בדרכי ובדרכנו, אני מקבל אותה בתחושת שליחות עמוקה".

בהתייחסו לבחירות אמר ראש הממשלה: "אנחנו ננצח בזכות העשור המופלא שהבאנו למדינה בכלכלה, ובזכות ההישגים המופלאים שעוד נביא למדינת ישראל. במשך 11 שנים ארוכות הייתי צריך להיאבק במדיניות אמריקנית עמדתי איתן בלחצים הללו. עמדתי לבד מול כל העולם בהתנגדות להסכם הגרעין באיראן. יריבנו הפוליטיים יצאו נגדי גם כשנאמתי בקונגרס".

ח"כ גדעון סער שהפסיד את הבחירות אמר מוקדם יותר: "נשארתי בליכוד ונלחמתי את מלחמתו כשאריק שרון עזב אותו. הובלתי את סיעת הליכוד הקטנה עם 12 מנדטים בלבד בשנות האופוזיציה. היינו במיעוט מזהיר. באותם ימים לעג ראש הממשלה אולמרט לליכוד ולגודל סיעתו מעל בימת הכנסת. אין ספור הספדים הושמעו אז על הליכוד. כל המלעיגים כבר ירדו מזמן מהבמה הציבורית. גם מפלגת השלטון דאז - קדימה – נעלמה".

סער הוסיף: "לכן, כשאני משוכנע שהצדק איתי - אין לי כל קושי להיות במיעוט. אני יודע גם כיצד החיים והימים משנים פרספקטיבה על אירועים ומהלכים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר