הוצאתם כביסה מהמייבש והיא מריחה נורא? זה הפתרון

אי פעם הוצאתם את הכביסה מהמייבש וגיליתם שהיא מריחה כמו טחב? הטריק הזה בשבילכם: אם בריטית שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה טיפ זול שיוודא שבגדיכם יצאו מהמייבש ויריחו נפלא תמיד (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אם בריטית, המנהלת חשבון אינסטגרם המוקדש כולו לשיתוף נסיונותיה לשמירה על בית מאורגן עם בעל ושני ילדים, עם יותר משלושים אלף עוקבים, שיתפה לאחרונה טיפ דל תקציב שיעזור לכם לוודא שבגדיכם יצאו מהמייבש ויריחו נפלא בכל פעם - ומיותר לציין שהוא הפך במהירות שיא ללהיט בקרב הגולשים.

גברת די משתמשת בספוג מטבח רגיל הספוג במרכך כביסה ומכניסה אותו למייבש, יחד עם הבגדים הרטובים, בכדי לתת לכביסה שחגה במעגלים במייבש ניחוח נעים.

בסרטון ההדרכה שפרסמה, אמרה: "היום אני רוצה להראות לכם טריק קטן. אתמול אולי ראיתם אותי תוחבת סקוטש למייבש הכביסה שלי ותהיתם מה עשיתי", היא התחילה.

"אני לא אוהבת לשים דפי מרכך ריחניים למייבש בתוכו. כשאתם מכניסים אותם למייבש והבגדים שלכם סיימו כבר להתייבש, אין יותר את הבושם של מרכך הכביסה. אני פשוט מוצאת אותם חסרי טעם לחלוטין, הם לא עושים כלום. הטריק הזה כן".

איך היא עושה את זה?

כדי לשכפל את גרסת שדרוג ניחוח הכביסה של הגברת די, כל מה שאתם צריכים זה דלי, מרכך כביסה ושני ספוגים/סקוטשים עבים.

"מה שאתם צריכים לעשות זה להכניס מעט מים לדלי ולהכניס את הספוג שלכם פנימה ואז להכניס שני פקקים של מרכך כביסה פנימה", הסבירה והוסיפה שהיא מחליפה בין שני ספוגים.

"מה שאתם צריכים לעשות עם הספוג היבש, הוא לשים אותו מעל הספוג הרטוב ולתת לו לספוג". עכשיו כל מה שאתם צריכים לעשות, זה לתת לו כמה שעות לקלוט את החומר וזהו.

העוקבים של גברת די במדיה החברתית מיהרו לבחון את השיטה שלה ורובם חזרו עם תוצאות חיוביות: משתמש בשם "חובב הניקוי" ציין כי חשוב לסחוט את הספוג לפני הוספתו למייבש, כך שהוא לא ינטוף מים וציין: "זרקו את זה למייבש הכביסה שלכם עם הבגדים ואני מבטיח לכם שהבגדים יריחו מצוין".

"היי, תודה על הטיפ הזה, הוא עובד והבגדים מריחים כל כך הרבה יותר טוב", ציינה מעריצה אחת ואחרת ציינה שאיננה מתכוונת להשתמש שוב בדפים למייבש. אז קדימה, אוצו לנסותו גם אתם וזכרו היכן שמעתם אותו לראשונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר