הפיגוע במונסי

אייכלר: ליברמן קורא לחרדים בכדי לטרוף אותם

ח"כ אביגדור ליברמן, קרא לחרדים במונסי לעלות לישראל, בשל הפיגוע הלילה בבית הרבי מקאסאן. ח"כ ישראל אייכלר תוקף: "לעג ציני על דמם של שנואי נפשו החרדים" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ליברמן. ארכיון (צילום: יעקב כהן - פלאש 90)

יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, קרא לחרדים במונסי לעלות לישראל, בשל הפיגוע הלילה בבית הרבי מקאסאן. ח"כ ישראל אייכלר תוקף: "לעג ציני על דמם של שנואי נפשו החרדים".

כזכור, מוקדם יותר התבטא ליברמן,בתגובה לפיגוע במונסי, ואמר: ‏שוב ושוב אנו עדים לתוצאות הקשות של האנטישמיות, הפעם במונסי בניו-יורק. לצד הצער העמוק ואיחולי החלמה מהירה לפצועים, חשוב לדעת שהפתרון העיקרי לתופעות כאלה הוא עליה לארץ".

ח"כ אייכלר הגיב לפיגוע ואמר: "אנו כואבים את כאבם של יהודי מונסי , אשר חרב האנטישמיות פגעה בהם בשמחת ימי חנוכה. לאנטישמיות אין גבול, והיא מתפשטת בכל מקום בהם קיימת הסתה נגד יהודים בכלל וחרדים בפרט".

בשלב זה, יצא אייכלר במתקפה נגד ליברמן: "ההצעה של ליברמן ליהודי מונסי לעשות "עליה", הוא לעג ציני על דמם של שנואי נפשו החרדים. הוא שוב מתכוון להתריס נגד המגזר החרדי, כדי לצבור קולות במיגזר שלו.

"איווט מסית נגד מגזרים ואוכלוסיות בשפה שכבר חשבנו שעברה מהעולם. גם בשעה כזו הוא אינו מניח לפצועים לחבוש את פצעיהם. איווט מתייצב כאותו שועל הניצב ליד הנהר וקורא לדגים לעלות ליבשה, כדי שיוכל לטרוף אותם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר