צפו בנאום המרתק

נתניהו: "החסינות היא נשמת הדמוקרטיה"

בנאום ארוך ומרתק פרס ראש הממשלה בנימין נתניהו את משנתו המלאה בכל התחומים, ירד על בכירי כחול לבן, על הנשיא ריבלין ועל החסינות שמגיעה לו. צפו בנאום המלא (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מהפייסבוק של ראש הממשלה)

מפלגת הליכוד התכנסה הערב (ראשון), לאירוע חגיגי להדלקת נר חנוכה, ראש הממשלה בנימין נתניהו, השתתף בכנס ונתן את נאום חייו במשך יותר מ-45 דקות. במהלך הנאום התייחס בזלזול לחברי כחול לבן על כך שהם מתעסקים רק בחסינות שלו והכריז: "אני אודיע תוך יומיים את החלטתי - אם לבקש את החסינות".

בכנס המיוחד, שהתקיים במלון דן פנורמה בתל אביב, השתתף למרות הספקולציות, גם גדעון סער שהגיע למסיבה יחד עם תומכיו; מיכל שיר, שרן השכל ויואב קיש, הם התקבלו בקריאות "ביבי ביבי".

נתניהו פתח והודה לפעילים ואמר: "הגעתם להצביע בגשם, בקור, ברוח הלכתם להצביע בפריימריז. אני גאה בכם, תודה לכם". התנועה שלנו דמוקרטית, הייתה כאן הכרעה דמוקרטיה ברורה, סוחפת, חד משמעית".

לאחר מכן עבר להתייחס ליריביו הפוליטיים מכחול לבן ואמר: "אני אומר ליריבנו הנכבדים בני גנץ ויאיר לפיד, למה אתם לא עושים פריימריז אצלכם? ממה אתם חוששים? תעשו דמוקרטיה אצלכם. מספיק עם הקוקפיט".

"לאורך השנים טסתי די הרבה, ואני לא זוכר שראיתי אף פעם קוקפיט עם ארבעה טייסים. ההוא מדבר עם בני, הוא מדבר עם יאיר שמדבר עם גבי שהולך לבוגי. אחד מושך את הסטיק ימינה, השני שמאלה. קיבלתי כאב ראש, לקחת אדוויל. אפשר למחוק את מה שאמרתי? שלקחתי אדוויל? כי אני חושש שעשיתי פרסום חיובי למישהו וזה יכול להיות תיק 900 אלף".

נתניהו התייחס לחסינות ואמר שהוא יכריע על כך בעוד יומיים: "אבל דבר אחד ברור: חסינות היא לא נגד הדמוקרטיה אלא אבן יסוד בדמוקרטיה. בכל מקרה, יש חסינות אחת שאני מבקש כבר עכשיו- חסינות מפני תעמולת הסרק של גנץ לפיד וחבריהם. אין לי זמן לזה, אני עובד למענכם ולמען המדינה שלנו. זה לא יצליח להם".

בכנס הציג נתניהו וידאו של הנשיא ריבלין מלפני שנים, כשבוא מביע תמיכה בחסינות. ואמר בציניות כי חייבים לשמוע את דעתו של הנשיא.

תוך כדי קריאות הקהל "העם דורש צדק משפטי", נתניהו היסה את הקהל ואמר להם: "חכו עוד יגיע הזמן של זה". והבהיר. "דמוקרטיה זה שלטון העם, דמוס קרטוס. רק העם מחליט מי ינהיג אותו ולא אף אחד אחר. אני לא מעלה על דעתי שמישהו יתערב ויפגע פגיעה אנושה בדמוקרטיה. זה לא יקרה כי הרוב יחליט בבחירות חופשיות".

לקראת ההליכה לבחירות אמר: "זה הזמן שכולנו נתאחד סביב המשימה המרכזית. להביא ים של מנדטים לליכוד. אנחנו בשני במרץ ננצח בגדול, ננצח בענק. ולמה? כי מאות אלפי מצביעי ליכוד שנשארו בבית ולא הלכו להצביע בפעם האחרונה יבואו הפעם לקלפי. הם יבואו".

"אני יודע כי פגשתי אותם בשבועות האחרונים. יופי של אנשים, יופי של מדינה. אנשים חמים שאוהבים את המדינה ואת הארץ. כפרה עליהם. אין עליהם."

"אני סומך על הליכודניקים שהפעם יצאו להצביע. אנחנו נהיה בשטח. זה תענוג. זה כיף ונעשה את זה. אף אחד לא מתאר לעצמו את ההיקפים. מה שראינו אצל מתפקדי הליכוד נראה אצל למעלה מ2 מיליון איש". הוא תמה: "ולמה עוד ננצח? כי הבאנו הישגים אדירים למדינת ישראל. הבאנו את העשור הטוב ביותר בתולדות המדינה. התקשורת שמה צו איסור פרסום על ההישגים שלנו", הוא תקף את כלי התקשורת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר