"התנהגות פוגענית"

אחרי שצעק 'זבלה': קטי שטרית דורשת להרחיק את אחמד טיבי

אחרי שקרא בשפה הערבית לח"כ קטי שטרית לסתום את הפה, דורשת חברת הכנסת מהליכוד להרחיק את אחמד טיבי מועדת כספים "בשל התנהגות פוגענית ומבזה", כלשונה (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush/Flash90. וידאו: מתוך ערוץ כנסת)

חברת הכנסת קטי שטרית פנתה הערב (שני) במכתב ליו"ר הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין בדרישה להרחיק את ח"כ אחמד טיבי מועדת הכספים עד לבחירות, בשל התנהלותו היום.

במכתבה ציינה כי "היום, במהלך דיון בועדת הכספים של הכנסת, קרא אחמד טיבי למנכ"ל תנועת רגבים מאיר דויטש "חלאת המין האנושי, טינופת, זבל" ועוד. ביקשתי מח"כ אחמד טיבי לאפשר לו לדבר, בעקבות כך הפנה אלי ח"כ אחמד טיבי צעקות בערבית".

"כאשר עניתי לו שיפנה אלי בשפה העברית, הוא קרא לעברי: "תסתמי הפה, מה את אומרת לי לא לדבר בערבית, יא זבל'ה". לאחר מכן התברר לי שגם צעקותיו בערבית אלי היו "תסתמי את הפה".

לדברי הח"כית, "קריאה זו מבזה אותי אישית ואת כל חברי הכנסת. התנהגות זאת לא הולמת את משכן הכנסת. צעקות, כינויי גנאי וקללות לא צריכים להישמע כאן ולאיים על אף אחד מחברי הכנסת".

"בנוסף, ידוע שצעקות אלו מופנות בגלל מחלוקת אידיאולוגית נוקבת. לא ייתכן שחברי כנסת מהימין ירגישו מאוימים בעקבות התנהגות אלימה של ח"כ מהרשימה המשותפת".

שטרית המשיכה, "לצערי, ח"כ אחמד טיבי לא הוצא מדיון הוועדה, למרות חריפות המקרה. בימים אלו לא פועלת ועדת האתיקה ואיני יכולה לפנות אליהם עקב הפרת כללי האתיקה הבוטה הזאת. לכן אני קוראת לך, להרחיק את ח"כ אחמד טיבי מדיוני ועדת הכספים עד מועד הבחירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר