"מרן שמח בשמיים"

אחר חצות: המכתב של הראשל"צ הגר"י יוסף לשר אריה דרעי

הראשון לציון והרב הראשי, הגאון רבי יצחק יוסף, שיגר אמש, לאחר חצות לילה, איגרת ברכה ליו"ר ש"ס, אריה דרעי, בסיום אירוע סיום הש"ס באצטדיון 'ארנה' • המכתב המלא (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראש"ל הגר"י יוסף חותם על המכתב, אמש (צילום: ישי כהן)

הראשון לציון והרב הראשי, הגאון רבי יצחק יוסף, שיגר אמש, לאחר חצות לילה, איגרת ברבה ליו"ר ש"ס, אריה דרעי, בסיום אירוע סיום הש"ס באצטדיון 'ארנה', שם השתתפו אלפים במעמד האחדות.

את המכתב פותח הגר"י יוסף: "לכבוד ידידי וידיד כל ישראל, מקים עולה של תורה, ידא אריכתא של גדולי ישראל, פאר המדות הרב ר' אריה דרעי שליטא".

הראשל"צ מעביר את המכתב באמצעות ינקי דרעי

על המעמד כתב הרב: "עם שובי לביתי מהמעמד ההיסטורי של סיום הש"ס, שכבודו ארגן בטוב טעם, היה מרגש לראות את אלפי בני התורה, ואת כל הרבנים מכל הגוונים, באים ומשתתפים במעמד כביר זה".

"זה המשך ישר להרמת קרן התורה שנזקפת לזכותך שנים רבות", הוסיף הרב הראשי.

"רבי אריה", פנה הראשון לציון ליו"ר ש"ס: "אין ספק שמרן אאמו"ר זיע"א שמח בשמיים ממה שכבודו עשה, ועושה רבות ונצורות ומחזיר עטרה ליושנה לתפארת יהדות ספרד".

המכתב המלא

את המכתב מסיים הרב הראשי: "אשריך רבי אריה, יישר כוח על הכל. ותמשיך לקדש שם שמיים ברבים. אמת, ולא בכדי הזכרתי את כבודו במיוחד בדבריי על כך שכבודו סיים את הש"ס, ויה"ר שיתקיימו כל הברכות שבירכו את כבודו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר